2020 07 02

Vaikams siūlo žaislus satanistų apeigoms išmokti. Ar tikrai?

Feisbuke skelbiama žaislo nuotrauka, teigiant, kad tokiu būdu vaikai ruošiami atlikti „ritualines apeigas“. Tačiau žaislas – pokštas, jis nėra skirtas vaikams ir masiškai nėra gaminamas.
Ištraukas iš animacinio serialo „Rugrats“
Ištraukas iš animacinio serialo „Rugrats“ / „Scanpix“ nuotr.

„Ne tik pso su savo translyciais pedo ir seksualinem mazumom tai, dar vaikus ruošia ritualams. Juk tai smagu jie sakys. Betruko dar normalizuoti santykius si gyvunais ir nekrofilija ir visi ligoniai irgi žmonės“, – teigiama nuotrauką lydinčiame įraše.

15min nuotr./Įrašas socialiniame tinkle
15min nuotr./Įrašas socialiniame tinkle

Įrašas paskelbtas socialinio tinklo grupėje „Unfollow 15min.lt – Lithuania Real“. Per mažiau nei parą įrašas buvo parodytas daugiau nei 2,5 tūkst. kartų.

Skelbiamoje nuotraukoje galima įžvelgti vaikams skirto animacinio filmo, rodyto ir Lietuvoje, „Pramuštgalviai“ (angl. The Rugrats) personažų figūrėles. Ant įpakavimo skelbiama, esą tai – „kruvinai aukai“ skirtas žaislas, o dirbtinis kraujas yra pridedamas.

„Gatvės humoras“

Nuotraukoje matoma prekė – tikra, tačiau ji nėra skirta vaikams. Populiariąją kultūrą pašiepiančius produktus žaislų, baldų ir kitose parduotuvėse palieka JAV komikas Jeffas Wysaskis, žinomas pseudonimu „Obvious plant“ (liet. „Akivaizdžiai pakišta“).

15min nuotr./Kaip stiprinti informacinį imunitetą?
15min nuotr./Kaip stiprinti informacinį imunitetą?

Tokiu pavadinimu vadinami ir vyro kuriami produktai. Nerimą Lietuvos socialinių tinklų vartotojams sukėlusiu produktu vyras dalijosi savo „Instagram“ paskyroje praėjusių metų rugsėjį.

Komikas parduotuvėse palieka ne tik „Pramuštgalvių“ atributiką, tačiau ir knygas, pavyzdžiui apsimestinai reklaminį bukletą, kurio paskirtis – atkalbėti žmones nuo planų vykti į JAV Misūrio valstiją.

Feisbuke skelbiamas žaislas nėra skirtas mokyti vaikus ritualinių apeigų. Tai komiko, apie kurį buvo žinoma bent penkerius metus, pokštas.

„Tradicinės vietos humorui man kiek pabodo, todėl pradėjau ieškoti naujų. Galiausiai aptikau, taip sakant, „gatvės humoro“ idėją. Užsiėmiau ir anksčiau, bet kuo daugiau apie tai galvojau, tuo daugiau idėjų man kilo“, – apie savo humoro koncepciją tinklalapiui fastcompany.com pasakojo J.Wysaskis.

Publikacija parengta 15min bendradarbiaujant su „Facebook“ programa, kuria siekiama stabdyti klaidinančių naujienų plitimą socialiniame tinkle. Daugiau apie programą ir jos taisykles – čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis