Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 11 20

„Vaikų linija“ pradeda teikti pagalbą vaikams ir paaugliams pokalbiais internetu

Lapkričio 20 d. minint Pasaulinę vaikų dieną, Lietuvos vaikai ir paaugliai gali sulaukti emocinės paramos ir palaikymo nauju kanalu. Emocinės paramos tarnyba „Vaikų linija“, šiemet mininti savo veiklos 20-metį, vaikus ir paauglius kviečia pasidalinti savo išgyvenimais ne tik telefonu ar laiškais, bet nuo šiol – ir pabendrauti su budinčiais konsultantais pokalbiais internetu, rašoma pranešime spaudai.
Prezidentė Dalia Grybauskaitė – „Vaikų linijoje“
Prezidentė Dalia Grybauskaitė – „Vaikų linijoje“ / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

„Siekdami išklausyti ir palaikyti daugiau vaikų ir paauglių, pristatome naują būdą pasikalbėti rūpimais klausimais – susirašinėjant gyvai internetu. „Vaikų linijos“ patirtis rodo, kad daliai paauglių drąsiau ir laisviau savo sunkumais ir išgyvenimais dalintis raštu. Kasmet „Vaikų linija“ sulaukia daugiau nei tūkstančio laiškų internetu, kurių didžiojoje dalyje paaugliai pasakoja apie rimtus ir sudėtingus savo išgyvenimus“, – pastebi „Vaikų linijos“ vadovas dr. Robertas Povilaitis.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Robertas Povilaitis
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Robertas Povilaitis

Anot R.Povilaičio vaikai savo atsiliepimuose „Vaikų linijai“ dažnai minėdavo prašymą „sukurti chatą“, kad jie galėtų pabendrauti su konsultantu raštu realiu laiku ir jiems nereikėtų ilgai laukti atsakymo.

Vaikai ir paaugliai, norintys pasidalinti savo jausmais ir išgyvenimais, susirašinėjant su budinčiais konsultantais internetu, tai gali padaryti, prisijungę prie „Vaikų linijos“ interneto svetainės. „Vaikų linijos“ pagalba pokalbiais internetu teikiama pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais nuo 18 iki 21 val. Su vaikais ir paaugliais bendrauja specialius mokymus baigę patyrę „Vaikų linijos“ savanoriai konsultantai.

Per pirmąją savaitę, dar vykstant pokalbių internetu testavimo darbams, „Vaikų linijos“ svetainėje šia pagalbos forma domėjosi beveik 500 unikalių lankytojų. Per pirmąsias 13 budėjimo valandų įvyko 20 pokalbių internetu, per kuriuos paaugliai noriai raštu dalijosi savo patirtimis ir jausmais.

Įdiegti „Vaikų linijos“ pagalbą pokalbiais internetu padėjo Didžiosios Britanijos prekybos rūmų parama, surinkta per labdaringą renginį „Burnso naktis“, bei Vilniaus miesto savivaldybės skirtos lėšos.

Pagrindinis „Vaikų linijos“ pagalbos būdas jau 20-us metus išlieka pokalbiai telefonu – praėjusiais metais „Vaikų linijos“ konsultantai atsiliepė į 154 395 vaikų skambučius. Išaugus „Vaikų linijos“ savanorių konsultantų komandai, „Vaikų linija“ šiais metais turi galimybių išklausyti kas antrą pasikalbėti norintį vaiką ar paauglį (2016 m. galėjo išklausyti 1 iš 4, 2015 metais – 1 iš 9).

Šiemet pailginus darbo laiką, vaikai ir paaugliai gali skambinti į „Vaikų liniją“ kasdien nuo 11 iki 23 val. nemokamu telefono numeriu 116111. Šį numerį Europos Komisija prieš dešimt metų paskyrė vaikų pagalbos linijoms – skirtingose Europos šalyse, skambindami šiuo numeriu, vaikai ir paaugliai gali sulaukti jiems reikalingo palaikymo ir pagalbos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų