Tai buvo beveik 4,5 tūkst. skambučių daugiau, nei 2009-aisiais. Pasak Klaipėdos „Vaikų linijos“ koordinatorės Džiuljetos Raščiuvienės, 2010-aisias į Klaipėdos „Vaikų liniją“ paskambino apie 20 tūkst. vaikų.
„Mums skambina įvairaus amžiaus vaikai. Daugiausiai skambučių sulaukiame iš 12–15 metų paauglių. Jų problemos pačios įvairiausios: nuo bendravimo, santykių su tėvais, kitais suaugusiais iki patyčių, laisvalaikio, mokslo“, – vardino linijos koordinatorė.
Anot jos, linijoje dirbantys konsultantai dažniausiai sulaukia skambučių iš vaikų, turinčių bendravimo su bendraamžiais problemų. Per darbo dieną, t.y. 5 valandas, Klaipėdos specialistai atsiliepia apytikriai į 100–120 skambučių. Klaipėdos „Vaikų linijoje“ dirba 10 konsultantų – profesionalių psichologų.
Pagalbą teiks nauju numeriu
Pagalbos vaikams ir paaugliams tarnyba „Vaikų linija“, turinti padalinius Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, nuo praėjusios savaitės pradėjo dirbti nauju, daugelyje Europos šalių veikiančiu vienodu nemokamu pagalbos vaikams telefono numeriu 116111. Iki šiol Lietuvoje vaikai į „Vaikų liniją“ skambindavo numeriu 8 800 11111. Naujuoju numeriu gali skambinti ne tik vaikai, kuriems reikalinga parama ir pagalba, bet ir vaikai bei suaugę, norintys pranešti apie vaiką, kuriam reikia tokios pagalbos.
Naujuoju numeriu 116111 gali skambinti ne tik vaikai, kuriems reikia paramos ir pagalbos, bet ir vaikai bei suaugę, norintys pranešti apie vaiką, kuriam reikalinga tokia pagalba.
Pasikeitus numeriui, pasak Dž.Raščiuvienės, darbo principas išliks toks, koks ir buvo: „Kadangi „Vaikų linija“ veikia trijuose miestuose, mes esame pasiskirstę darbo laiką pagal susitarimą, atsižvelgdami į savo vidinius resursus.“
Psichologės teigimu, gali būti, jog vaikai iš vieno miesto bus nukreipiami į kitą. „Trumpasis numeris, kuris yra vienodas ir lengvas vaikams įsiminti daugelyje Europos šalių. Paskambinę senuoju numeriu vaikai bus informuojami ir kviečiami skambinti naujuoju numeriu“, – kalbėjo „Vaikų linijos“ Vilniuje koordinatorė Ivona Suchodolska.