2021 06 11

Vaivorykštė Vilniaus požeminėje perėjoje išbuvo vos dieną: vėl liko tik trispalvė

Simbolinis konfliktas dėl piešinių ant sienų išgarsėjusioje Vilniaus požeminėje perėjoje tęsiasi. LGBT+ teises simbolizuojanti vaivorykštė ant jos sienos išbuvo tik vieną dieną – ketvirtadienio vakarą praeiviai jos spalvų nebematė.
Vilniaus požeminėje perėjoje vaivorykštės neliko – vėl tik trispalvė
Vilniaus požeminėje perėjoje vaivorykštės neliko – vėl tik trispalvė / 15min nuotr.

Grupelė aktyvistų vaivorykštės vėliavos spalvas ant sienos atkūrė trečiadienį. Jie sakė taip norintys nusiųsti žinią, kad Lietuvos valstybėje LGBT+ žmonės turi būti priimti. Ant sienos jie taip pat buvo užrašę žodį „Tyla = mirtis“.

Ketvirtadienio vakarą nei vaivorykštės vėliavos spalvų, nei užrašo nebeliko – siena padengta tik geltona, žalia ir raudona spalvomis.

Pirmą kartą ši sieną Vilniuje vaivorykštės spalvomis buvo išmarginta kovo 11-ąją. Tąkart vaivorykštės spalvos perėjoje išbuvo savaitę, vėliau jas padengė Lietuvos trispalvės spalvos.

Ši požeminė perėja tapo viena iš atpažįstamiausių iliustracijų dėl visuomenėje kilusių ginčų apie LGBT+ žmonių teises.

Diskusijos ypač suaktyvėjo, kai Seimui buvo pateiktas įstatymo projektas įteisinti tos pačios lyties asmenų partnerystę.

Įstatymo šalininkai teigia, kad taip būtų sumažinta LGBT žmonių diskriminacija. Jie teigia kartu gyvenančios homoseksualios poros, kurių statusas teisiškai nepripažįstamas, negali pasinaudoti daugybe galimybių, kurios prieinamos sutuoktiniams, pradedant paveldėjimu ir baigiant informacijos teikimu gydymo įstaigose įvykus nelaimei.

Tačiau pirmąjį mūšį jie pralaimėjo – nedidele persvara įstatymas buvo atmestas. Konservatyvūs politikai ir Bažnyčia teigia, kad partnerystės įteisinimas sumenkintų tradicinės šeimos sampratą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis