Pasak jos, patekti į „Kauno vandenų“ klientų aptarnavimo skyrių sunkiai vaikštantiems ar iš viso kojų nevaldantiems žmonėms – misija neįmanoma.
„Nemalonu tai ne tik dėl neįgaliųjų, bet ir senjorų. Gaila žiūrėti, kaip tie sunkiai judantys žmonės lėtai lipa į viršų. Vargsta. Kankinasi. Gaila, jog tuomet, kai lankiausi įstaigoje, buvo darbo dienos pabaiga, būčiau tikrai išsikvietusi direktorių ir paklaususi, kaip, jo nuomone, man patekti į jo valdomos įmonės priimamąjį. Juk tai valstybinė įstaiga...“, – nusivylusi kalbėjo Valentina.
Moters teigimu, analogiška situacija susiklostė ir Nacionalinės žemės tarnybos Kauno miesto žemėtvarkos skyriuje. Laiptai ten neįgaliesiems taip pat neįveikiami.
Bendrovės ,,Kauno vandenys“ generalinis direktorius Linas Baltrėnas patikino, kad nėra buvę atvejų, kuomet negalią turintis klientas nebūtų aptarnautas.
„Taip nutiko ir šį kartą. Dėl notarui reikalingos pažymos vežimėliu atvykusi klientė buvo aptarnauta. Į pastatą negalinčius patekti gyventojus įmonės specialistai aptarnauja ateidami pas juos, tai yra, palikdami savo darbo vietą ir išeidami lauk. Kadangi įmonės teritorija stebima vaizdo stebėjimo kameromis, į klientų aptarnavimo centrą norintis patekti žmogus yra visuomet matomas“, – paaiškino L.Baltrėnas.
Anot jo, sudaryti sąlygas į klientų aptarnavimo centrą patekti patiems negalią turintiems ar senjorams bendrovė ruošėsi jau šiemet, tačiau Kauno miesto savivaldybei pradėjus dėlioti planus –įkurti trijų savivaldybei pavaldžių įmonių vieno langelio tarnybą – „Kauno vandenys“ turėjo sustabdyti projekto įgyvendinimą. Šiuo metu laukiama tolimesnių valdžios sprendimų.
„Taip, darbuotoja išėjo į kiemą dėl manęs. Tačiau išėjusi pasiguodė, jog senoliai ir negalią turintys žmonės išties vargsta, patekdami į klientų aptarnavimo skyrių. Darbuotojos nuolat dėl to sulaukia daugybės skundų, tad problema turi būti pagaliau išspręsta“, – pabrėžė vežimėlyje sėdinti Valentina.