2018 08 21

„Valstiečiai“ apskundė VRK sprendimą dėl serialo „Naisių vasara“

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS) teismui apskundė Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) sprendimą pripažinti atskirus televizijos serialo „Naisių vasara“ epizodus „valstiečių“ ir jų lyderio Ramūno Karbauskio reklama.
Liutauras Ulevičius
Liutauras Ulevičius / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

„Taip. Mes tą padarėme atėjus apskundimo terminui“, – BNS sakė „valstietė“, Teisės ir teisėtvarkos komiteto pirmininkė Agnė Širinskienė.

Anot jos, LVŽS nesutinka su VRK nuomone, kad politinės reklamos apraiškų buvo 4-ajame ir 5-ajame televizijos serialo sezonuose, taip pat nesutinkama su VRK sprendimu vertinti per pusantrų metų rodytas serijas – „valstiečių“ manymu, vertinamas turėjo būti tik rinkimų agitacijos laikotarpis.

VRK prieš mėnesį konstatavo, kad politine reklama laikytini atskiri serialo „Naisių vasaros“ epizodai, kur „valstiečių“ lyderis R.Karbauskis kvietė žiūrovus aplankyti Naisius Šiaulių rajone, rodytas partijos leidinys, kalendorius su LVŽS logotipu.

Komisija nustatė, kad R.Karbauskiui priklausantis „Agrokoncernas“ 2013–2016 metais prodiuserinei kompanijai „Videometra“ už „Naisių vasaros“ filmavimą iš viso pervedė beveik 332 tūkst. eurų. Tačiau Rinkimų komisijos sprendime liko neįvertinta, ar tai galima laikyti nepinigine verslo auka partijai ir R.Karbauskiui.

VRK sprendimą yra apskundę ir opoziciniai konservatoriai. Jų nuomone, dėl paslėptos reklamos seriale buvo sudarytos nevienodos konkuravimo galimybės kitoms partijoms, o VRK tai nepakankamai įvertino. Opozicijos atstovai laikosi pozicijos, kad politine reklama turėjo būti pripažintas visas serialas ar bent jau kai kurios jo serijos, taip pat jie įžvelgia akivaizdų panašumą tarp serialo pagrindinio herojaus Pijaus ir LVŽS lyderio R.Karbauskio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis