2016 12 01 /09:42

„Valstiečių“ reitingai auga, socialdemokratų – krenta

Po Seimo rinkimų Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) populiarumas padidėjo, o socialdemokratų sumenko, rodo ketvirtadienį paskelbti apklausos rezultatai.
Ramūnas Karbauskis ir Saulius Skverneis
Ramūnas Karbauskis ir Saulius Skvernelis / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Anot naujienų portalo delfi.lt, už LVŽS ketina balsuoti 26,8 proc. respondentų. Lyginant su rugsėju, partijos reitingas paaugo 12,8 procentinio punkto.

Antroje vietoje esančios Tėvynės Sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) reitingas siekia 12,2 proc. ir lyginant su rugsėju praktiškai nepasikeitė (tuomet buvo 13,7 proc.).

Trečioje vietoje – socialdemokratai, turintys 10,4 proc. reitingą. Rinkimus pralaimėjusių, bet su LVŽS valdančiąją koaliciją formuojančių socialdemokratų reitingas smuktelėjo daugiau nei 5 procentiniais punktais – rugsėjį siekė 15,6 proc.

Į viršų kopia Liberalų sąjūdis – per porą mėnesių jų reitingas nuo 5 proc. ūgtelėjo iki 9,2 proc. Toliau rikiuojasi partija „Tvarka ir teisingumas“ (5,2 proc.). Likusios partijos daugiamandatėje apygardoje taikomos 5 proc. ribos neperžengtų ir į Seimą nepatektų.

Spalį Seimo rinkimuose TS-LKD daugiamandatėje apygardoje gavo 21,7 proc. balsų, LVŽS – 21,53 proc., LSDP – 14,4 proc.

Respondentų taip pat klausta, kuris politikas ar visuomenės veikėjas geriausiai tiktų užimti ministro pirmininko pareigas.

30,3 proc. apklaustųjų ministru pirmininku norėtų matyti paskirtąjį premjerą Saulių Skvernelį. Spalį tokių buvo 16,9 proc. mažiau. Už Gabrielių Landsbergį pasisakė 10,8 proc. respondentų, kadenciją baigiantį Algirdą Butkevičių – 7,2 proc.,

Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“ naujienų portalo delfi.lt užsakymu lapkričio 18-25 dienomis apklausė 1015 respondentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis