„E-iniciatyva „Atsiųsk netinkamą etiketę“ siekiame ne tik skatinti kritišką vartotojų požiūrį į produktų etiketes, bet ir pareikalauti didesnės gamintojų ir prekybininkų atsakomybės, nes neįskaitomos, netikslios ar klaidinančios informacijos pateikimas pažeidžia teisėtus vartotojų lūkesčius ir iškreipia jų galimybes pasirinkti norimus produktus“, – sako Lietuvos vartotojų instituto prezidentė Zita Čeponytė.
Siekiame ne tik skatinti kritišką vartotojų požiūrį į produktų etiketes, bet ir pareikalauti didesnės gamintojų ir prekybininkų atsakomybės.
Iki šiol atsiųstose ne maisto produktų etikečių nuotraukose vartotojai fiksuodavo informacijos užsienio ir lietuvių kalba neatitikimus, klaidinančius arba neaiškius teiginius, klausdavo, kiek pagrįsta informacija apie teigiamą maisto poveikį sveikatai.
Vartotojai, manantys, kad etiketėse esanti informacija klaidina arba kaip nors kitaip pažeidžia jų teises, kviečiami patys įkelti etikečių fotografijas su savo klausimais ir komentarais. Į kiekvieną klausimą atsakys kompetentingi ekspertai, valstybės institucijų arba nevyriausybinių organizacijų atstovai.
Dalintis etiketėmis galima specialioje vartotojai.lt svetainės skiltyje: http://www.vartotojai.lt/ikelti-etikete