„Vartotojams prieš įsigyjant bilietus į sporto ar kultūros renginį vertėtų pasidomėti, ar renginį organizuojančiai įmonei nėra iškelta byla dėl bankroto (www.bankrotodep.lt), paskaityti atsiliepimus internete“, – teigiama tarnybos antradienį išplatintame pranešime.
Pasak tarnybos, pastaruoju metu ypač padaugėjo atvejų, kai renginius organizuojančios įmonės atšaukia renginį ir vėliau vengia atsiskaityti su vartotojais, nebendrauja su vartotojų teises ginančiomis valstybės institucijomis.
Šiuo metu tarnyba teigia gaunanti vartotojų skundų dėl negrąžinamų pinigų už Klaipėdoje neįvykusį grupės „Nazareth“ koncertą. Koncertą organizavo bendrovė „Laimexa“.
Įvertinusi vartotojų teiginius, kad bendrovė neatsako į telefono skambučius ir nurodytu buveinės adresu nerandama jokių bendrovės atstovų, tarnyba siūlo bilietus įsigijusiems vartotojams raštu kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, pateikiant vartotojo prašymo formą, kurią galima rasti tarnybos interneto tinklapyje, bei pridėti bilieto kopiją ar bilieto įsigijimą patvirtinančio dokumento kopiją.
Siekdama išvengti galimų vartotojų apgavysčių ir atsiskaitymų su vartotojais problemų, Vartotojų teisių apsaugos tarnyba siūlo bilietus į kultūros ir sporto renginius platinančioms bendrovėms informuoti ją apie tokius atvejus, kai atšaukiamas ar atidedamas renginys, ypač kai renginius organizuoja mažai žinomos ir rinkoje neilgai veikiančios įmonės.