2023 02 07

Vilniaus dailės akademija pasidalino Klaipėdos Vitės kvartalo vizijomis

Kokia galėtų būti Vitės ir Žiemos uosto konversija? Toks klausimas buvo keliamas Lietuvos architektų sąjungos Klaipėdos apskrities organizacijos (LASKAO) forume.
Viena iš vizijų, kaip turėtų vystytis vadinamasis Žiemos uostas Klaipėdoje.
Viena iš vizijų, kaip turėtų vystytis vadinamasis Žiemos uostas Klaipėdoje. / VDA vizualizacija

„Miesto centrui atsiverti, kurti inovacinius, mokslo, verslų centrus, poilsio, pramogų ir taip trūkstamas naujas žaliąsias miesto centrui erdves, gyvenimą prie vandens ir su vandeniu“, – palinkėjimu Klaipėdoje feisbuke dalinosi architektas Romas Gailius.

Vizijomis dalijosi ir Vilniaus dailės akademijos profesoriai ir studentai. O toliau, anot architekto, jau miesto teisė tartis ir spręsti, kokios Klaipėdos nori.

„Kai suprasime, kad ne šviečiančių lempučių festivaliai ar fontanai, ne gatvių ir kiemų lopymas ir t.t., o tokios idėjos, renginiai ir yra miestui Šviesa. Kai tokias idėjas, renginius nuolat skatinsime, remsime, tik tada miestas ims po truputį keistis“, – teigė R.Gailius.

Vitės, buvusio Klaipėdos priemiesčio, kvartalai mena ilgą istoriją ir nepaliauja būti visuomenės dėmesio centre.

Čia uosto prie marių pradžia, daugelį metų buvusi svarbiausia jo dalis. Nuo XIX a. vidurio čia statytas ir plėstas Žiemos uostas tebėra svarbus miestui, ir kaip buvusios istorijos liudytojas, ir kaip egzistuojantis uždaro uosto verslo (bei taršos) objektas ir kaip ateities plėtros įvairių galimybių teritorija.

Kol diskutuojama dėl šios teritorijos ateities, architektai modeliuoja įvairius scenarijus ir siekia galimas alternatyvas pristatyti sprendimų priėmėjams, teritorijoje veikiantiems savininkams ir kitiems, neabejingiems būsimų sprendimų kokybei ir sėkmei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis