Prieš 16 val. paslauga buvo iš esmės atstatyta, tačiau kai kurie klientai dar galėjo patirti trukdžių, BNS sakė Registrų centro atstovė spaudai Kristina Petrošienė.
„Telia Lietuvos“ ir „Bitė Lietuvos“ klientams paslauga nebuvo sutrikusi.
Kaip informavo Registrų centras, įmonės specialistai vis dar ieško sutrikimų priežasties ir efektyvaus sprendimo.
Registrų centro kvalifikuoto elektroninio parašo sertifikatus SIM kortelėse šalyje platina du mobilieji operatoriai – „Tele2“ ir „Teledema“.
„Tele2“ pirmadienį popiet informavo, kad dalis klientų naudojasi Registrų centro teikiama mobiliojo parašo paslauga, kiti – Estijos tiekėjo „SK“ teikiama paslauga. Pastariesiems mobiliojo parašo paslaugos veikia.
Rugpjūčio pradžioje taip pat buvo pranešta, kad laikinai neveikė mobilusis parašas. To priežastis – IT infrastruktūros atnaujinimai.