2010 09 29

Verslininkai įsidrąsina: daugėja naujų įmonių

Verslūs žmonės tampa drąsesni ir ėmė steigti vis daugiau įmonių. Tokią išvadą galima daryti žvelgiant į statistiką.
Klaipėdoje pastaruoju metu maždaug 4 proc. padaugėjo steigiamų naujų įmonių.
Klaipėdoje pastaruoju metu maždaug 4 proc. padaugėjo steigiamų naujų įmonių. / A.Kripaitės nuotr.

Registrų centro duomenimis, Klaipėdoje per devynis šių metų mėnesius įsteigta maždaug dviem dešimtimis įmonių daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį, – 423.

Daugiausia įsteigta uždarųjų akcinių bendrovių. Jų nuo 286 padaugėjo iki 338. Tiesa, šiemet neįkurta nė viena profesinė sąjunga, susivienijimas ar biudžetinė įstaiga. Sumažėjo ir naujų labdaros bei paramos fondų.

Anot Registrų centro Klaipėdos filialo Juridinio skyriaus vedėjos Audronės Budrienės, itin didelis aktyvumas steigiant naujas įmones jaučiamas rugsėjį. Interesantų sulaukiama kasdien vis daugiau.

„Sunku pasakyti, su kuo tokį reiškinį reikėtų sieti. Faktas tik tas, kad norinčiųjų steigti įmones, ypač uždarąsias akcines bendroves, vis daugėja ir tai labiausiai išryškėjo pastarosiomis savaitėmis“, – teigė ji.

Pasak Registrų centro atstovo spaudai Aido Petrošiaus, Klaipėda nėra kokia nors išimtis. Naujų įmonių daugėja ir kituose šalies miestuose. „Pernai žmonės buvo labai išsigandę ir Klaipėdoje, ir likusioje šalies dalyje: nei turto pirko, nei verslu užsiėmė. Šiemet – akivaizdus palengvėjimas“, – sakė jis.

Registrų centro duomenimis, žymiai išaugo ir nekilnojamojo turto sandorių. Ar tokie pat augimo tempai bus išlaikyti iki metų pabaigos, nesiryžtama prognozuoti. „Manau, tai ekonomistų, analitikų darbas. Jei gyventojų lūkesčiai išliks geresni nei pernai, geresnius matysime ir verslo rezultatus“, – sakė A.Petrošius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis