Nuo šių metų pradžios sostinės autobusuose ir troleibusuose pradėjo veikti kartinio elektroninio bilieto sistema. Viešuoju transportu besinaudojantys vilniečiai ir miesto svečiai gali pasipildyti savo e–bilieto korteles ne tik mėnesiniais, tačiau ir kartiniais bilietais. Planuojama, kad elektroniniai bilietai visiškai pakeis vienkartinius ne anksčiau nei 2011 metų pabaigoje.
Pasak savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktoriaus Ginto Bliuvo, sistemos dalis, leidžianti Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos gyventojams naudotis visų miestų visuomeninio transporto sistema su bet kurio miesto e–bilietu, šiuo metu yra pritaikoma sklandžiam darbui.
„Tarp miestų su e–bilieto kortele keliaujantys keleiviai sudaro vos 0,5 proc. visų mūsų klientų. Kadangi turėjome tik kiek daugiau nei du mėnesius tokio didelio masto sistemos įdiegimui, natūralu, jog prioritetą teikėme sklandžiam naujosios tvarkos funkcionavimui Vilniuje“, – sako G. Bliuvas.
Anot įmonės vadovo, nors vienkartinio e–bilieto projektas pradėtas seniai, jo valdymas iki šiol vyko ganėtinai chaotiškai, projekto eigoje keitėsi tiekėjai, trūko susikalbėjimo tarp pagrindinių partnerių. „Susisiekimo paslaugoms“ visa vienkartinio e–bilieto sistemos kontrolė buvo perduota tik praėjusių metų spalio pabaigoje – iki tol projektas buvo įgyvendinimas vyko labai lėtai.
Esant tokiai situacijai, vėluoja tam tikri darbai, turintys kritinę svarbą e–bilietų paslaugos tiekimui. Vienas pavyzdžių – galimybė įkrauti kartiniais bilietais jau išleistas e–bilieto korteles. Dėl menko projekto koordinavimo, deramos dokumentacijos nebuvimo kritinė projekto informacija – kortelių raktai – liko pas tiekėjus, dėl to ir vėluoja galimybė įkrauti jau išleistas korteles e–bilietais.
Ginto Bliuvo teigimu, savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ specialistai atidžiai nagrinėja žiniasklaidoje pasirodžiusią informaciją apie CPVA pastabas bei dirba, kad projektas būtų pilnai užbaigtas per patį trumpiausią laiką.