Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 01 31

Vežėjai: vienkartinio e.bilieto sistemos trūkumai yra lengvai pašalinami

Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) nurodomi trūkumai sostinės vienkartinio elektroninio bilieto sistemoje yra nesudėtingai pašalinami, teigia Vilniaus miesto visuomeninį transportą administruojančios savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovai. Anot jų, bendrovei vienkartinio e–bilieto projektas miesto tarybos sprendimu buvo perduotas likus maždaug dviems mėnesiams iki sistemos paleidimo, tad natūralu, jog tam tikrų nesklandumų nepavyko išvengti.
Elektroninis bilietas
Elektroninis bilietas / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Nuo šių metų pradžios sostinės autobusuose ir troleibusuose pradėjo veikti kartinio elektroninio bilieto sistema. Viešuoju transportu besinaudojantys vilniečiai ir miesto svečiai gali pasipildyti savo e–bilieto korteles ne tik mėnesiniais, tačiau ir kartiniais bilietais. Planuojama, kad elektroniniai bilietai visiškai pakeis vienkartinius ne anksčiau nei 2011 metų pabaigoje.

Pasak savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktoriaus Ginto Bliuvo, sistemos dalis, leidžianti Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos gyventojams naudotis visų miestų visuomeninio transporto sistema su bet kurio miesto e–bilietu, šiuo metu yra pritaikoma sklandžiam darbui.

„Tarp miestų su e–bilieto kortele keliaujantys keleiviai sudaro vos 0,5 proc. visų mūsų klientų. Kadangi turėjome tik kiek daugiau nei du mėnesius tokio didelio masto sistemos įdiegimui, natūralu, jog prioritetą teikėme sklandžiam naujosios tvarkos funkcionavimui Vilniuje“, – sako G. Bliuvas.

Anot įmonės vadovo, nors vienkartinio e–bilieto projektas pradėtas seniai, jo valdymas iki šiol vyko ganėtinai chaotiškai, projekto eigoje keitėsi tiekėjai, trūko susikalbėjimo tarp pagrindinių partnerių. „Susisiekimo paslaugoms“ visa vienkartinio e–bilieto sistemos kontrolė buvo perduota tik praėjusių metų spalio pabaigoje – iki tol projektas buvo įgyvendinimas vyko labai lėtai.

Esant tokiai situacijai, vėluoja tam tikri darbai, turintys kritinę svarbą e–bilietų paslaugos tiekimui.  Vienas pavyzdžių – galimybė įkrauti kartiniais bilietais jau išleistas e–bilieto korteles.  Dėl menko projekto koordinavimo, deramos dokumentacijos nebuvimo kritinė projekto informacija – kortelių raktai – liko pas tiekėjus, dėl to ir vėluoja galimybė įkrauti jau išleistas korteles e–bilietais.

Ginto Bliuvo teigimu, savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ specialistai atidžiai nagrinėja žiniasklaidoje pasirodžiusią informaciją apie CPVA pastabas bei dirba, kad projektas būtų pilnai užbaigtas per patį trumpiausią laiką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs