Remontai startavo kovą
Kovo pabaigoje LAKD išplatino pranešimą, kuriame teigta, kad pradedamas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė (šis kelias vadinamas Trakų plentu) 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas.
„Šiuo metu vykdomi parengiamieji darbai, viaduku ribojamas greitis iki 50 km/h, o nuo kovo 27 d. eismą viaduku planuojama uždaryti ir kreipti apylankomis. Viaduko remonto darbus planuojama atlikti iki šių metų rudens pabaigos.
Kol vyks viaduko kapitalinio remonto darbai, eismas pagal suderintą schemą bus kreipiamas dviejų lygių sankryžos A16 ir A4 jungiamaisiais keliais. Eismo dalyviams, vykstantiems iš Vilniaus į Druskininkus ir iš Druskininkų į Vilnių, eismo tvarka nesikeis. Važiuojantys iš Vilniaus į Trakus, bus kreipiami Druskininkų kryptimi ir sankryžos ribose jungiamuoju keliu bus vėl nukreipti į A16 kelią.
Vykstantys iš Trakų į Vilnių, sankryžos ribose turės važiuoti Druskininkų kryptimi ir minėtos sankryžos jungiamuoju keliu bus nukreipti į Vilnių“, – pranešime rašė Kelių direkcija.
Tačiau nepraėjo nė du mėnesiai, o darbus teko sustabdyti. Į tai dėmesį atkreipė 15min skaitytojas, teigdamas, kad eismas viaduku uždarytas, tačiau ant jo ramu – susidarė įspūdis, kad niekas ten nieko nedaro.