VIASAT skatino vartotojus įsigyti jos teikiamą palydovinės televizijos paslaugą „Auksinis paketas“ reklamoje nurodytomis patraukliomis sąlygomis bei nurodė, kad vartotojai visą sutarties galiojimo laikotarpį (24 mėn. ar 36 mėn.) galės naudotis paslauga reklamoje nurodytomis kainomis. Tačiau bendrovė netesėjo savo pažado vartotojams ir dar nepasibaigus sutarčių galiojimo terminui vienašališkai padidino reklamose nurodytas paslaugų kainas.
Nors kainas vartotojams VIASAT padidino jau pasibaigus reklamų skleidimui ir teigė, jog reklama jos skleidimo metu buvo teisinga, tačiau Konkurencijos taryba ir teismai tokį VIASAT argumentą laikė nepagrįstu. Kaip nurodė Konkurencijos taryba, pabaigus skleisti reklamas, vis dar „galiojo“ šių reklamų skleidimo metu vartotojams duotas pažadas dėl būtent reklamose nurodytų kainų taikymo. Tuo tarpu vartotojai, paskatinti reklamos bei sudarę ilgalaikes sutartis, patyrė akivaizdžią žalą, nes toliau norėdami naudotis paslaugomis turėjo už tai mokėti didesnes kainas, negu buvo nurodyta reklamoje.
VIASAT už šiuos veiksmus buvo skirta 174 tūkst. 600 Lt bauda. Tai yra didžiausia Konkurencijos tarybos paskirta bauda už klaidinančios reklamos skleidimą. Skirdama baudą Konkurencijos taryba atsižvelgė į tai, jog tokie VIASAT veiksmai galėjo pažeisti keliasdešimties tūkstančių vartotojų interesus.