Susitikimo metu buvo apsikeista nuomonėmis dėl situacijos Baltarusijoje, ES-Kinijos ir ES-Jungtinės Karalystės santykių ir tarptautinių įsipareigojimų įgyvendinimo svarbą, COVID-19 (koronaviruso) pandemijos suvaldymo bei globalios saugumo grėsmės ir transatlantinės vienybės būtinybę.
„Esame dėkingi Airijai už solidarumą ir paramą sprendžiant nelegalių migrantų krizę. Džiaugiamės, kad Baltarusijos režimo įvykdyta hibridinė ataka, kurios metu migrantai buvo naudojami kaip ginklas siekiant daryti politinį spaudimą, sulaukė griežto ir vieningo ES atsako. Nepaisant to, turime pradėti rimtą diskusiją dėl ES migracijos politikos modifikavimo, atsižvelgiant į šiandienines naujas grėsmes. ES išorinių sienų stiprinimas turėtų būti vienu iš prioritetų“, − sakė viceministras A.Pranckevičius.
Susitikime aptarta vieningos ES politikos Kinijos atžvilgiu svarba. Pasak viceministro, stipriausias ES atsakas į trečiųjų šalių spaudimą ir bandymus mus suskaldyti yra mūsų vienybė, o santykiuose su Kinija ES turėti kalbėti vienu balsu.
„Airija yra labai svarbi Lietuvos partnerė bei kertinė sąjungininkė ES ir kitose tarptautinėse organizacijose. Šiais metais minime diplomatinių santykių užmezgimo trisdešimtmetį. Šią gražią sukaktį turime išnaudoti tolimesniam praktinio bendradarbiavimo tarp mūsų šalių stiprinimui bei konkrečių projektų įgyvendinimui“, − sakė A.Pranckevičius. Viceministras taip pat akcentavo lietuvių bendruomenės Airijoje vaidmenį stiprinant dvišalius santykius.
A.Pranckevičius kartu su T. Byrne‘u taip pat lankėsi Lietuvos–Baltarusijos pasienyje Padvarionių užkardoje esančiame sienos stebėjimo centre, Medininkų pasieniečių mokykloje ir užsieniečių registracijos centre, susitiko su Lietuvos „Raudonojo kryžiaus“ atstovais.
Vizito metu vyko ministro T. Byrne‘o ir viceministro A.Pranckevičiaus diskusija su Lietuvos jaunimu tema „Ką Airija ir Lietuva gali pasiūlyti Europos ateičiai“, kurios metu buvo pristatytas abiejų valstybių požiūris į aktualius ES darbotvarkės klausimus. Diskusija vyko Konferencijos dėl Europos ateities kontekste.