2022 11 11

Vidaus vandens keliai: ar baržos Lietuvoje gali pakeisti vilkikus?

Ekonomikos vystymasis džiugina, tačiau dažnai turi ir savo kainą. Didelis krovininių automobilių skaičius sunkina kelių eismą, didina spūstis ir avaringumą, o kur dar ekologiniai iššūkiai? Vis tik, yra alternatyvų – geležinkeliai arba vandens keliai, kuriais šiuo metu Lietuvoje gabenama vos 1 proc. krovinių. Ar įmanoma daugiau?

Apie vidaus vandens kelių perspektyvas 15min studijoje diskutavo Vidaus vandens kelių direkcijos vadovas Vladimiras Vinokurovas ir Susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Kokie vidaus vendens kelių vysytmo iššūkiai? Ar mūsų upės tam pritaikytos? Ar galima būtų ir kada tikėtis, kad sunkiasvoriai kroviniai iš Klaipėdos į Vilnių bus dažnai gabenami ne automobilių keliais, o vandens keliais. Ką apie tai kalba aplinkosaugos studijos? Plačiau apie tai – diskusijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų