„Ne vienerius metus dirbdami viešbučių versle puikiai žinome kokiais principais vadovaujantis viešbučius pasirenka kambarius internetu rezervuojantys klientai, kas svarbu su užsienio turistų grupėmis dirbančioms vietos agentūroms. Atsižvelgdami į jų poreikius ir siekdami išvengti painiavos, kurią iki šiol keldavo senasis lietuviškas pavadinimas, ir priėmėme sprendimą jį keisti“, – sako viešbučius „Amberton“ valdančios bendrovės „Hoteliers Co.“ valdybos pirmininkas Andrius Staniukėnas.
Jo teigimu, naujasis įmonės pavadinimas turi tarptautiniams viešbučių tinklams būdingą skambesį. Tuo pačiu tai Lietuvos simbolį – gintarą – atspindintis pavadinimas, kurį jau girdėję partneriai įvertino labai teigiamai.
„Kūrėme naują prekės ženklą ne tik norėdami atnaujinti viešbučius „Klaipėda“, bet ir galvodami apie ateities planus – ketiname kryptingai plėsti viešbučių „Amberton“ tinklą, perimdami ekonominį potencialą turinčių Pabaltijo valstybių sostinėse įsikūrusių, ne mažiau nei 100 kambarių viešbučių valdymą“, – sako A. Staniukėnas.
Atsižvelgiant į viešbučių ypatumus ir istoriją, 81 kambario „Klaipėda“ viešbučio Vilniuje pavadinimas keičiamas į „Amberton“, 28 kambarių viešbučio Kaune – į „Amberton Cozy“, o 307 kambarių, 350 vietų konferencijų centrą, restoranus, barus bei sporto klubus talpinančio didžiausio viešbučio Lietuvoje, Klaipėdoje – į „Amberton Klaipėda“.
„Amberton“ viešbučio Vilniuje užimtumas š.m. pirmąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 22 proc., Kaune – 282 proc., Klaipėdoje – 37 proc.