Pasak viešbučio direktoriaus Andriaus Staniukėno, viena iš priežasčių, paskatinusių sprendimą keisti pavadinimą – viešbučio naujojo vardo patrauklumas ir suprantamumas užsienio svečiams, kurie sudaro apie 80 procentų viešbučio lankytojų.
Prieš priimant sprendimą keistis buvo atlikta uostamiesčio gyventojų apklausa. Ji atskleidė, kad daugiau nei pusė apklaustųjų mano, jog viešbutis „Klaipėda“ yra miesto simbolis, todėl pavadinimas keistas itin atsakingai. Per apklausą taip pat išsiaiškinta, kad nemažai klaipėdiečių ir toliau ketina viešbutį vadinti senuoju vardu.
„Dėl šios priežasties visiškai pakeisdami viešbučių „Klaipėda“ Vilniuje ir Kaune pavadinimus, Klaipėdoje jį tik papildėme „Amberton“ vardu, kuris užsienio turistams yra suprantamas, lengvai įsimenamas ir priimamas kaip patikimas viešbučių tinklas“, – sakė A.Staniukėnas.