Apie 60 procentų kelionės kokybę vertinančių programėlės naudotojų palieka komentarus – penktadalis komentarų yra teigiami vairuotojų darbo vertinimai ir kiti pozityvūs atsiliepimai, likusi dalis – nusiskundimai viešojo transporto punktualumu, technine būkle, punktualumu, perpildytu transportu arba vairuotoju. Komentarus rašantieji keleiviai yra linkę kelionės kokybę vertinti vidutiniškai apie pusę balo blogiau nei tie, kurie nerašo komentaro.
Šie vertinimai yra kasdien siunčiami Vilniaus viešojo transporto specialistams, kurie nedelsiant imasi reikalingų veiksmų – taiso pastebėtus techninius gedimus, su vairuotojais aptaria jų darbo kokybę ir, pasitvirtinus skundui, vairuotojui skiriama nuobauda. Šiuo metu yra skirta beveik 60 nuobaudų vairuotojams dėl m.Ticket programėle siųstų komentarų.
Vertinti kelionės kokybę gali visi m.Ticket programėlės naudotojai nuskenavę unikalų kiekvienoje transporto priemonėje esantį QR kodą arba įvedę transporto priemonės numerį.
Programėlę m.Ticket – bilietą išmaniajame telefone šiuo metu gali nemokamai parsisiųsti iOS ir Android vartotojai iš įprastų programėlių parduotuvių – App Store ir Google Play. Šiuo metu programėlę yra atsisiuntę beveik 40 tūkstančių vartotojų, vidutiniškai kiekvieną dieną ją parsisiunčia 237 keleiviai.