Techninį projektą politikams ir valdininkams pristatęs VĮ „Transporto ir kelių tyrimo institutas“ projektų vadovas Mečislovas Jocius pažymėjo, jog rengdami techninį projektą jie svarstė tris variantus. Visuose jų buvo siūloma esamą perdangą išardyti ir ant rekonstruotų atramų įrengti naują plienbetoninę perdangą bei praplatinti tiltą iki keturių eilių. Pasirinktas optimaliausias variantas – naują tiltą statyti ant senojo ašies. Numatomas tilto plotis – 20,8 metrų, ilgis – 273 metrų. Pasak projekto rengėjų, tiltas nekliudytų Šančių kapinių bei gyventojų valdų. Tačiau problemų vis dėlto kiltų. Be to, politikus nustebino, jog vietoj planuotos tilto rekonstrukcijos kalba ėmė suktis apie naujo objekto statybą.
„Išgirdome, kad statomas naujas tiltas, nors anksčiau kalbėta, kad bus atliekama gerokai pigesnė jo rekonstrukcija. Tai – gražus projektas, tačiau, ar tikslingas šioje ekonominėje situacijoje? Taip pat nėra iki galo atlikti visi tyrimai, pavyzdžiui, nėra paskaičiuotas didesnis automobilių srautas Panemunės pusėje, prie „T“ formos sankryžos, kur ir dabar būna spūstys. Jei vietoje dabar esančių dviejų eilių turėsime keturias, tuomet ir automobilių kamščiai padidės dvigubai. Kur jie dings pervažiavę tiltą“, – apie būsimus nepatogumus iš karto po projekto pristatymo klausė mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis.
M.Jocius pažymėjo, kad galutinai apsisprendus statyti, o ne rekonstruoti Panemunės tiltą, miesto valdžia turės pagalvoti ir tai, ką daryti su senuoju tiltu: „Galbūt jis galėtų tapti pėsčiųjų tiltu?“.
Priminsime, kad dar 1996-aisiais buvo parengtas Panemunės tilto rekonstrukcijos projektas. Projekte buvo numatyta pakeisti šalitilčio plokštes, važiuojamosios dalies dangą, įrengti naują hidroizoliaciją, deformacinius pjūvius, atstatyti apsauginio betono sluoksnį. Tačiau iki šiol realūs darbai neprasidėjo.
„15min“ tiltų inžinierius Henrikas Kebeikis ne kartą minėjo, kad dabartinė Panemunės tilto būklė kelia grėsmę žmonių saugumui.