2019 03 04 /11:40

Viktoras Uspaskichas: neblogas startas laimėti nacionalinius rinkimus

Į sostinės mero postą kandidatavusiam Darbo partijos pirmininkui Viktorui Uspaskichui nepavyko patekti į antrą turą, jis liko trečias. Darbo partija pagal iškovotų mandatų skaičių liko penkta, surinkusi 5 procentus rinkėjų balsų. V.Uspaskichas pirmadienį sakė, kad partijos rezultatas Vilniuje jį nustebino gerąja prasme, jis apgailestavo, kad nekandidatavo į sostinės tarybą.
Viktoras Uspaskichas
Viktoras Uspaskichas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Tikrai yra neblogas startas ruoštis rinkimams nacionaliniu lygmeniu“, – pirmadienį spaudos konferencijoje pareiškė partijos lyderis.

VIDEO: Rytas po rinkimų: politikų komentarai

„Man teko nuo nulio vesti Darbo partiją Seimo rinkimuose, abu kartus buvome pirmoje vietoje“, – atsakydamas į klausimą, ar per Seimo rinkimus partija gali tikėtis peržengti reikiamą barjerą, sakė Darbo partijos lyderis.

Paklaustas, ar, jo manymu, pasiteisino partijos šūkis „Atsakau už savo žodžius“, V.Uspaskichas sakė, kad šūkis yra teisingas, reikalaujantis iš politikų asmeninės atsakomybės.

Anot jo, gali būti, kad su šiuo šūkiu partija eis ir į Europos Parlamentą bei Seimą.

Europos Parlamente partija, anot pirmininko, tikisi dviejų mandatų, tačiau vėliau jis pasitaisė – pusantro.

V.Uspaskichas sakė būtinai dalyvausiantis Vilniaus mero rinkimuose po ketverių metų.

„Tai įpareigoja mane dirbti vilniečiams, kitą kartą irgi dalyvauti rinkimuose į merus ir laimėti“, – optimistišką nusiteikimą demonstravo jis.

„Tiesiog nepavyko“, – lakoniškai komentavo tai, kad jam nepavyko patekti į antrąjį turą mero rinkimuose, nors jis atkakliai prognozavo, kad pateks.

„Koks čia klausimas, kaip į jį atsakyt? Rinkėjai nusprendė taip, ir viskas. Ir ką daugiau aiškinti. Aš esu dėkingas, kad toks palaikymas yra. Nuo nulio pirmą kartą kandidatuoju“, – sakė jis.

Jis pripažino, kad nebuvo lengva vesti partiją, nes jam sugrįžus į pirmininko postą, kai kuriuos skyrius teko kurti iš naujo.

Jis teigė, kad sunku ir dėl to, kad, jo žodžiais, visuomeniniai komitetai išblaškė rinkėjus.

Ką rems, neatskleidžia

Klausiamas, ką rems antrajame Vilniaus mero rinkimų ture, V.Uspaskichas nuo atsakymo išsisuko. Kalbėdamas apie galimas koalicijas Vilniuje jis taip pat neatviravo, tačiau pabrėžė, kad Darbo partija antipatijos kuriai nors kitai politinei jėgai nejaučia.

„Jei mes būsime naudingi, reikalingi su savo idėjomis...“ – sakė jis.

V.Uspaskichas teigė, kad jam jau gimsta mintys, kaip reikėtų elgtis dėl paramos vienam ar kitam kandidatui sostinėje, tačiau jis pabrėžė, kad tai esą spręs partijos taryba.

Jis džiaugėsi, kad Vilniuje partija aplenkė nemažai kitų partijų.

„Ar galima buvo tikėtis geresnių rezultatų nei rezultatai Vilniuje“, – sakė jis.

V.Uspaskichas gailisi, kad nebuvo kandidatų į tarybą sąraše, esą tokiu atveju rezultatai galėjo būti dar geresni.

„Pas mus su A.Zuoku panašus elektoratas. Reikėjo galvoti, kad aš favoritas“, – sakė jis.

V.Uspaskichas gyrė Vilniaus skyriaus štabo vadovę Ievą Kačinskaitę-Urbonienę, kuri, anot jo, sužibėjo kaip visiška profesionalė.

Pati štabo vadovė teigė, jog rinkimų rezultatai parodė, kad partija turi labai didelį potencialą Vilniuje.

Paklaustas, ar pripažįsta, kad tempia visą partiją ant savo pečių, nes kitų žinomų kandidatų Darbo partija nelabai turi, V.Uspaskichas sakė, kad pas R.Šimašių tas pats – du veidai ir viskas.

„Natūralus dalykas šitoje vietoje ir mes visiškai normaliai reaguojame“, – teigė jis. Anot jo, 2016 metų rinkimai parodė, kad partija nedirbo kaip komanda.

Tiesioginiuose merų rinkimuose pirmajame ture nugalėjusių kandidatų Darbo partija neturi. Tačiau į sostinės tarybą pateko 5 „darbiečiai“.

Tai, kad ves Darbo partiją į 2020 m. Seimo rinkimus, o po jų tikisi tapti premjeru, V.Uspaskichas žurnalistams atskleidė sekmadienį Darbo partijos štabe, kur Darbo partija laukė savivaldos rinkimų rezultatų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis