Vos atėjęs į valdžią Vilniaus meras Artūras Zuokas prabilo, kad būtina sujungti sostinės autobusų bei troleibusų parkus. Tokiu būdu esą būtų taupoma – mažėtų administracinės visuomeninio transporto vežėjų išlaidos.
Anot A.Zuoko, norint dar labiau sutaupyti tikrai nebūtų mažinama pačių autobusų ar troleibusų reisų, nes šiuo metu jų sostinės gatvėmis važinėja per mažai, nuolat dėl to girdimi keleivių skundai.
Tačiau nuo birželio 1-osios Vilniaus visuomeninis transportas važinėja pagal vasaros grafikus, kurie sudaryti taip, kad troleibuso ar autobuso kartais tenka palaukti net 15–20 minučių, nors iki vasaros jie važiuodavo kur kas dažniau.
„Kasmet troleibusų ir autobusų vasarą sumažėja maždaug 100-u. Iki birželio 1-osios Vilniaus gatvėmis važinėja apie 500 transporto priemonių, vasarą – apie 400. Keleiviai skundžiasi, bet mes turime atsižvelgti į ekonomiškumą. Važiuojančiųjų srautai labai sumažėja, miestas ištuštėja, o vežioti orą pinigų neturime“, – sakė savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas.
Vasarą, pasak G.Bliuvo, daug dirbančiųjų atostogauja, moksleivių ir studentų mieste beveik iš viso nėra. „Bet kai kuriomis kryptimis kaip tik kur kas daugiau transporto važiuoja. Ten, kur yra sodai, ežerai, išleidžiame daugiau autobusų. Taip vyksta kasmet“, – aiškino G.Bliuvas.