Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 07 21

Vilniaus geležinkelio stotyje duris atvėrė naujas klientų aptarnavimo centras

Ketvirtadienį Vilniaus geležinkelio stotyje atidarytas naujas „Susisiekimo paslaugų“ klientų aptarnavimo centras. Pasak savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“, per metus šioje naujoje erdvėje turėtų būti aptarnaujama daugiau nei 150 tūkstančių vilniečių ir miesto svečių iš viso pasaulio.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pasak savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorės Modestos Gusarovienės, naujoje savivaldybės įmonės klientų aptarnavimo erdvėje bus teikiama įvairi informacija, vykdomos su Vilniaus viešuoju transportu susijusios paslaugos: bilietų papildymas, kortelių keitimas, tinkamiausio bilieto parinkimas, greičiausio ir patogiausio maršruto suplanavimas, bus siekiama atsakyti į visus klientams kylančius klausimus.

Taip pat klientų aptarnavimo centre bus galima pasirūpinti ir automobilio stovėjimu, susimokėti už stovėjimą, įsigyti lengvatinius stovėjimo leidimus gyventojams, net susimokėti baudas už automobilio stovėjimo pažeidimus.

„Kadangi kitas toks klientų aptarnavimo centras, įsikūręs Gedimino prospekte, yra gana populiarus tarp miestiečių ir miesto svečių, tapo akivaizdu, kad tokių paslaugų poreikis yra. Pasirinkome naująjį klientų aptarnavimo centrą atidaryti geležinkelio stotyje, nes šioje vietoje susikerta begalė tarptautinių, tarpmiestinių ir Vilniaus miesto viešojo transporto maršrutų. Juk žmogui, kuris atvyko į Vilnių iš kito miesto ar kitos šalies, labai svarbi tokia informacija, kuri nurodo, kaip pasiekti tam tikras vietas, keliauti mieste“, – sakė M.Gusarovienė.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Modesta Gusarovienė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Modesta Gusarovienė

Šis centras yra viena iš miesto vizitinių kortelių,–sakė L.Kvedaravičius.

Pasak Vilniaus mero pavaduotojo Lino Kvedaravičiaus, tokie centrai yra labai svarbūs Vilniaus miestui, nes padeda žmonėms planuoti savo keliones, taupyti laiką, kviečia daugiau sužinoti apie Vilniaus miesto gyvenimą.

„Šis centras yra viena iš miesto vizitinių kortelių“, – teigė L. Kvedaravičius.

Pasak jo, „šis klientų aptarnavimo centras yra skirtas klientų patogumui, jis yra būtinas miesto svečiams, norintiems gauti daugiau ir aiškesnės informacijos apie viešąjį transportą, būdus keliauti mieste patogiai ir greitai. Planuojama ir skleisti informaciją apie mieste vykstančius renginius, vietas, kurias verta aplankyti Vilniuje.“

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo Dalijaus Žebrausko, šis klientų aptarnavimo centras yra „Susisiekimo paslaugų“ ir „Lietuvos geležinkelių“ bendradarbiavimo pradžia. Ateityje planuoja ma kartu vykdyti įvairius projektus, o artimiausiuose bendradarbiavimo planuose – miesto viešojo transporto kortelės pritaikymas ir važiavimui traukinyje.

Tai jau yra antras tokio pobūdžio „Susisiekimo paslaugų“ klientų aptarnavimo centras Vilniuje. Pirmasis yra įsikūręs Gedimino prospekte 9A, o dar vieną ateityje planuojama atidaryti Vilniaus oro uoste.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos