„Air Lituanica“ istorija buvo palikta lyg akmuo, už kurio buvo galima užkliūti. Yra rizikų, bet panašu, kad R. Šimašius dar susitvarko, ir tai atsispindi Liberalų sąjūdžio (LS) reitinguose. Jei R. Šimašiui nesisektų, ir visuomenė prastai jį priimtų, tai matytųsi bendrame LS reitinge“, – tvirtina politologas.
A. Katausko teigimu, pastarąjį merų vadovavimo periodą galima vadinti bandymo laikytis rinkimų metu duotų pažadų periodu, kai norima kaip įmanoma greičiau parodyti tam tikrą rezultatą.
„R. Šimašius daugiau akcentavo Žaliojo tilto skulptūras, „Air Lituanica“, darželius. Šių klausimų Vilniaus meras pastaruoju metu ir laikėsi. Tuo metu V. Matijošaitis akcentavo taupymą, gatves, racionalų lėšų išleidimą. Tokios buvo šių merų kertinės žinutės per rinkimus, todėl jie yra į tai susikoncentravę“, – LRT.lt kalbėjo A. Katauskas.
Viešųjų ryšių specialisto teigimu, dar neatėjo tas metas, kai žmonės sako, jog jokių pokyčių mieste nematyti. „Tai dar periodas, kai galima kaltinti senąją valdžią, kad ji kažko nepadarė. [...] Turbūt vieni didžiausių iššūkių dėl transporto ir kitų dalykų kils vasaros pabaigoje. Po atostogų kyla problemų dėl kamščių, gatvių, darželių. Tuomet prasidės konkretūs klausimai, kas yra padaryta“, – teigia A. Katauskas.
Didžiausi Kauno skauduliai – pastatai vaiduokliai ir pan., išliko.
VDU politologas B. Ivanovas mano, kad tikėtis didesnių rezultatų per keletą mėnesių išties būtų naivu. „Didžiausi Kauno skauduliai – pastatai vaiduokliai ir pan., išliko. Sunku tikėtis, kad kažkas esmingai pasikeistų per porą mėnesių. Turbūt po metų bus galima konkrečiau pasakyti, ar iš tikrųjų tai, ką, pavyzdžiui, pažadėjo V. Matijošaitis, įgyvendino“, – aiškina B. Ivanovas.
R. Šimašius per daug pats komentuoja?
Ryšių su visuomene specialistas Liutauras Ulevičius sako, kad V. Matijošaitis turėjo palankesnę startinę poziciją ir ją tinkamai išnaudojo.