Iki šiol oro uostas turėjo I–os kategorijos tiksliojo artėjimo tūpti sistemą. Tai reiškia, kad orlaivio vado apsisprendimo aukštis leistis arba nutraukti artėjimą tūpti oro uoste buvo 60 metrų, horizontalus tako matomumas – 550 m. Pagal II–ąją kategoriją apsisprendimo aukštis sumažėjo iki 30 m, horizontalus matomumas – 350 m.
„Įdiegus aukštesnės kategorijos technines priemones, orlaivio vadui bus lengviau leistis oro uoste kai yra blogas matomumas, dėl to sumažės orlaivių prastovos esant blogoms oro sąlygoms. Visa tai didina skrydžių saugą ir oro uosto patrauklumą”, – sako TVOU Infrastruktūros departamento direktorius Darius Okunevičius.
Pasak D.Okunevičiaus, diegiant II kategoriją, baigti techniniai darbai, dabar prasideda šios kategorijos įteisinimo procedūros, kurios gali užtrukti iki kelių mėnesių. Savo išvadas, ar oro uoste įdiegta įranga atitinka II kategorijos reikalavimus, turės pateikti ir Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) ekspertai.
Šių darbų rangovas, viešąjį konkursą laimėjusi bendrovė UAB „Siemens”, esamą TVOU tako signalinę sistemą papildė artėjimo ir tūpimo zonos žiburiais, kurių papildomai įrengta apie 250. Kilimo tūpimo tako (KTT) darbų projekto vertė 4,86 mln. Lt.
Oro uostų KTT gali būti įrengti pagal 3 skirtingas tiksliojo artėjimo tūpti kategorijas.