Bendrovė laimėjo Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ skelbtą tyrimo konkursą. Vertinimą ji turės atlikti iki 2019 metų vasario vidurio, už paslaugas jai bus sumokėta 17,4 tūkst. eurų, skelbiama viešojo pirkimo ataskaitoje.
„Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė BNS anksčiau sakė, kad tyrėjai turės atrinkti penkis Vilniaus konkurentus ir įvertinti visus miestus pagal 13 investuotojams svarbių veiksnių. Šiuos veiksnius „Go Vilnius“ identifikavo, atlikusi užsienio investuotojų apklausą.
Atliekant tyrimą, bus vertinama miestų reputacija, ekonominės plėtros strategija, gamybos zonų, investuotojams aktualių renginių ir konferencijų skaičius ir kokybė, patrauklumas aukštos kvalifikacijos specialistams iš užsienio, persikėlimo ir verslo perkėlimo paslaugų prieinamumas ir kokybė.
Be to, bus vertinama politinė miesto parama besikuriančioms užsienio įmonėms, verslui svarbių leidimų išdavimas, prašymų ir apeliacijų nagrinėjimas, ar miestas pasižymi patraukliomis urbanistinėmis erdvėmis, paveldu, infrastruktūra bei žaliosiomis erdvėmis, ar turi pakankamai kokybiškų mokyklų ir darželių, verslo klasės skrydžių į pagrindinius Europos Sąjungos oro uostus.
Konkurse, be „Smart Continent LT“, dalyvavo Lietuvos bendrovės „Eurointegracijos projektai“ ir „PPMI Group“, taip pat Jungtinės Karalystės „Euromonitor International“.