Teismo išaiškinimo šioje situacijoje paprašė Vyriausybės atstovas Vilniaus apskrityje. Vyriausybės atstovui kilo abejonių dėl savivaldybės nustatytoje tvarkoje numatyto tik vieno socialinių pašalpų išmokėjimo būdo. Tam, kad asmuo galėtų gauti socialinę pašalpą, jis turi turėti sąskaitą Lietuvos teritorijoje esančiuose bankuose ar jų skyriuose.
Pasak pareiškėjo, ši tvarka nustatė neproporcingas socialinės pašalpos mokėjimo sąlygas ir apsunkina nepasiturinčių asmenų galimybes gauti socialinę paramą.
Tačiau Vilniaus apygardos administracinio teismo teisėjų kolegija, išnagrinėjusi šią administracinę bylą, priėjo išvadą, tvarka neprieštarauja Viešojo administravimo bei Teisėkūros pagrindų įstatymų nuostatoms.
Teismas pažymi, kad savivaldybės nustatytas vienintelis piniginės socialinės paramos išmokėjimo būdas nėra išimtis Lietuvos teisinėje sistemoje.
Analogiška problema buvo nagrinėjama ir Konstitucinio Teismo nutarime, kuriame konstatuojama, kad toks teisinis reguliavimas kaip atitinkamų išmokų mokėjimas vieninteliu būdu – pervedant į banko sąskaitą yra galimas.