Paskutinės akcijos dienos! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti
2017 11 25

Vilnietis atskleidė, kas dėjosi gedimą patyrusiame lėktuve: „Atrodė, kad krentam“

Vilnietis Eugenijus buvo vienas iš tų 167 keleivių, kurie lapkričio 25 d. rytą skrido iš Vilniaus į Hurgadą, tačiau kelionės tikslą pasiekė vėliau, nei planuota. Dėl važiuoklės gedimų „GetJet Airlines“ lėktuvas turėjo apsisukti ir grįžti į sostinę, prieš tai virš jos apsukęs ne vieną ratą. „Baisiausia buvo tas pagreitis, migla už lango ir mirtina tyla“, – įspūdžiais ėmė dalintis Eugenijus.
Vilniuje avariniu būdu nusileido lėktuvas
Vilniuje avariniu būdu nusileido lėktuvas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pasak vilniečio, į Hurgadą skraidinęs lėktuvas kėlė įtarimų nuo pat pirmųjų minučių.

„Pakilimas buvo keistas. Po įsibėgėjimo buvo truputį stabdoma, lyg abejojant kilt ar ne, ir kilimas buvo lėtas, atrodė, kad neužteks tako. Pakilus, kai įleidžiamos šasi – ratų sistema, pasigirdo keistas garsas: lyg kažkas užsidarė ar negerai užsidarė“, – teigė ne pirmą kartą į Egiptą skrendantis Eugenijus.

Kelionė iki lengvą paniką sukėlusio pranešimo apie gedimą truko valandą. Tuomet pilotas informavo keleivius, jog teks apsisukti ir grįžti į Vilnių.

„Prasidėjo lengva panika. Vienas iš pilotų atėjo į salono vidurį ir atidarė angą grindyse. Su prožektoriumi ir telefonu žiūrinėjo pro ją. Bandė išsiaiškinti, kas yra ne taip. Po to stiuardesės keletą kartų per mikrofoną pasakė, kad grįžtame. Ėmė dalinti vandenį ir saldainius, kad būtų kažkoks veiksmas, nes buvo stojusi gan nejauki tyla“, – nesmagiais įspūdžiais dalijosi vyras.

Jo teigimu, žmonės ėmė klausinėti įgulos, kas nutiko. Stiuardesės kantriai kiekvienam aiškino, kad dėl pakabos gedimo reikia grįžti atgal. Teks deginti degalus – kurį laiką pasukti ratus virš sostinės. Tą patį netrukus visiems keleiviams pakartojo ir pilotas.

„Porą minučių buvo išties nekas: didelis lėktuvo pagreitis, tyla, visi išsprogusiomis akimis. Aišku, buvo ir knarkiančių. Tiems, kas miegojo, turėjo būti staigmena: atsibunda – Vilnius, pramiegojau kelionę.

Šiaip komentarų iš keleivių nebuvo, viskas vyko gana greit.

Skaitytojo nuotr./Gedimą patyrusio lėktuvo viduje
Skaitytojo nuotr./Gedimą patyrusio lėktuvo viduje

Ar jaučiau baimę pats? Taip. Buvo mintis, kad gali būti ragas, nes pro langą matėsi šimtaprocentinis rūkas. Skrendam greit ir greitėjam, toks įspūdis, kad vos nekrentama ir dar ta tyla salone. Visa tai vyko, kai apsisukom. Gal kai leidomės iš kreiserinio aukščio. Atrodė, kad stačiai krentam ir vis greitėja ir garsėja lėktuvas. Tas garsas, manau, kilo dėl ratų sistemos problemų. Už pusvalandžio, pakilus saulei, pasidarė ramiau. Vėliau skrydis stabilizavosi ir ramiai grįžome, normaliai nusileidome“, – toliau pasako Eugenijus.

Nusileidus keleiviai buvo persodinti į kitą lėktuvą. Pašnekovas prisipažįsta, jog buvo kilusi mintis nebeskristi, tačiau nusiraminus viskas grįžo į savas vėžes. Pasak Eugenijaus, antrasis lėktuvas nuo pirmojo skyrėsi kaip diena nuo nakties.

„Pirmasis lėktuvas buvo labai senas. „Boeing 737-400“, pagamintas prieš 28-erius metus. Kitas lėktuvas buvo žymiai geresnis. Žodžiu, pirmasis, liaudiškai tariant, buvo laužas. Be jokių lipdukų ir brandingo. Senas, mažas, laužas su juodai baltais televizoriais“, – teigė Eugenijus.

Paklaustas, ar kelionių organizatorius bei oro linijų bendrovė atsiprašė keleivių, pasiūlė pietus, kokią kompensaciją, vyras patikino, jog atsiprašinėjo, net 4 kartus, tik lėktuvo įgula.

Egipte lėktuvas sėkmingai nusileido apie 17 val. Lietuvos laiku. Poilsiautojai prarado 5 valandas savo atostogų laiko. Kaip tikino Eugenijus, be vandens ir saldainių orlaivio salone, niekas nieko, bent jau kol neatsirado viešbučiuose, taip ir nepasiūlė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas