09 15

Vilniuje prieš penkiolika metų įrengti viešieji tualetai stotelėse vis dar nematomi

Prieš penkiolika metų Vilniuje įrengti pirmieji viešieji tualetai transporto laukimo paviljonuose, panašu, vis dar neneša tokių vaisių, kokių buvo tikėtasi. Tuometinį džiaugsmą dėl naujovių, padėsiančių didinti viešųjų tualetų skaičių mieste ir spręsti jų trūkumo problemą, naujausia statistika verčia pamiršti.
Automatinis tualetas Dailės akademijos stotelėje
Automatinis tualetas Dailės akademijos stotelėje / Martos Kraujelytės / 15min.lt nuotr.

Pasinaudoja vienetai

Pirmieji tokie automatiniai tualetai buvo įrengti 2009-aisiais Kalvarijų g. „Žaliojo tilto“ ir Maironio g. „Dailės akademijos“ transporto laukimo paviljonuose, vėliau sumontuoti dar Vokiečių g. „Rotušės“ bei Kalvarijų g. „Broniaus Laurinavičiaus skvero“ stotelėse.

Praėjus metams po pirmųjų tualetų įrengimo buvo paskelbta, jog vėsesniu laikotarpiu per dieną apsilankydavo vos keli žmonės. Tada naujienų agentūrai „Elta“ komentavęs Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio (Dabar – Komunalinio ūkio) poskyrio vedėjas (dabar – vyr. specialistas) Saulius Valickas, teigė, jog daugelis, ko gero, apie juos dar nežino, nesupranta, kad viešojo transporto paviljono galinėje pusėje esančios durys yra tualetas.

Vis dėlto, situacija nepagerėjo – UAB „JCDecaux Lietuva“ rinkodaros vadovė Jūratė Mizarė atskleidė, jog per pirmąjį šių metų pusmetį sostinėje esančiuose automatiniuose tualetuose iš viso apsilankė 654 žmonės. Tai reiškia, jog vidutiniškai kiekvienu tualetu per dieną galėjo pasinaudoti vos vienas gyventojas.

Tomo Seikalio nuotr./Automatinis tualetas Vokiečių gatvėje prie Rotušės
Tomo Seikalio nuotr./Automatinis tualetas Vokiečių gatvėje prie Rotušės

Tualetai yra, bet neveikia

Tam, kad žmonės beveik nesinaudoja automatizuotais viešaisiais tualetais, įtaką gali daryti ir tai, jog jie neveikia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis