Ketvirtadienio vakarą dėl nugalėtojo titulo kovojo septyni predendentai. Konkurso vertinimo komisija, išbandžiusi 21–ą jame dalyvaujantį naujausią automobilį, atrinko septynis vertus finalo.
Sprendimas po bandymų
Tik nuodugniai išbandžiusi visus 21 konkursui pateiktą automobilį dešimties automobilizmo temomis rašančių žurnalistų vertinimo komisija ryžosi paskelbti septynis finalininkus. Keletui komisijos narių yra tekę dalyvauti konkursui pateiktų automobilių europinėse premjerose ir ten su jais išsamiau susipažinti, tačiau visus pretendentus į Lietuvos „Metų automobilio 2010“ karūną jie dar kartą testavo baigiamojoje bandymų stovykloje, surengtoje lapkričio 27–29 dienomis Trakų apylinkėse.
Visi automobiliai buvo bandomi bendro naudojimo keliais, o visureigiai – ir atskirai jiems surengtuose testuose sunkesnio pravažumo keliuose ir bekelėje.
Finalinis septynetukas
Susumavus visų komisijos narių balsus, konkurso „Metų automobilis 2010” finalinis septynetukas atrodo taip:
1. SUBARU LEGACY
2. TOYOTA PRIUS
3. MERCEDES–BENZ E350
4. ŠKODA YETI ir VOLKSWAGEN POLO
5. OPEL INSIGNIA
6. CITROEN C3 PICASSO.
Į lietuviškojo „Metų automobilio 2010“ finalinį septynetuką pateko du Europos „Metų automobiliai“ – pernai šį titulą laimėjęs „Opel Insignia“ ir šiemet ką tik pasibaigusio konkurso laurus nuskynęs „Volkswagen Polo“. „Toyota Prius“ nominuota geriausiu Japonijos metų automobiliu.