2021 04 09

Vilnius kviečia gyventojus kurti žaliąsias miesto erdves

Nuo bijūnų krūmo po langu iki ąžuolų alėjos skvere – Vilnius kviečia gyventojus drąsiai kurti žaliąsias miesto erdves, rinktis ir naujų želdynų vietą, ir mastą, ir pobūdį. Paprastos, trumpos taisyklės leis užtikrinti, kad sodinimas būtų sklandus, o ateityje želdynų nereikėtų naikinti.
Vilnius
Vilnius / Sauliaus Žiūros nuotr.

Pasak Vilniaus miesto mero, kiekvienas norintis gali šį pavasarį reikšmingai prisidėti prie žaliojo Vilniaus kūrimo.

„Kviečiu miestiečius – ir jaunas šeimas, ir senjorus, ir įmonių vadovus – įsitraukti į žaliojo miesto kūrimą. Kiekvienas tai jau darantis paliudys – taip gimsta tikrieji miesto šeimininkai, žaliojo Vilniaus ambasadoriai“, – sako Remigijus Šimašius.

Vyriausiojo miesto architekto skyriaus patarėja Ramunė Baniulienė primena, kad miestiečiams tikrai nereikia derinti su savivaldybės specialistais kiekvieno kieme suplanuoto sodinuko. Tereikia nepamiršti elementarių želdynų kūrimo principų, kurie reikalingi pirmiausia tam, kad po kelerių metų sodinukų nereikėtų naikinti, nes jie arba ima trukdyti kaimynams, arba komunalinių paslaugų teikėjams.

Miestas pasirengęs prisidėti patarimais ir dėl sodinimo vietų, ir dėl želdinių pasirinkimo.

Dažniausiai užduodamus klausimus šia tema rasite www.vilnius.lt/zeldynai. Bet jei savojo klausimo nerandate, kviečiame rašyti zalias@vilnius.lt.

Visos želdynų temos sudėtos ir žemėlapyje, kurį rasite svetainėje vilnius.lt, žemėlapių paskyroje, pavadintoje „Žaliasis Vilnius“, kur netrukus atsiras dar daugiau informacijos. Šis žemėlapis skirtas gyventojams, projektuotojams, vystytojams ir tiesiog visiems, norintiems geriau pažinti Vilniaus želdynus ir želdinius.

Kaip ir anksčiau, gyventojai siūlomas vietas medžių sodinimui gali žymėti maps.vilnius.lt./Apsodinkime Vilnių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis