2019 05 19

Vilnius už beveik 350 tūkst. eurų didins žinomumą užsienyje

Vilnius per kelerius metus bandys padidinti žinomumą užsienyje tarp potencialių turistų ir investuotojų. Tam tikslui pasamdytos ryšių su visuomene agentūros „Integrity PR“ ir „Blue Oceans PR“.
Vilniaus turizmo savanoriai
Asociatyvi nuotrauka: Vilniaus turizmo savanoriai / „Go Vilnius“ nuotr.

Sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ gegužę pasirašė 348 tūkst. eurų vertės sutartį su konsorciumu, jis paslaugas teiks iki 2022 metų gegužės.

Pasak „Go Vilnus“ viešųjų ryšių projektų vadovės Erikos Brazaitytės, su užsienio rinkomis dirbama nuolat.

„Negali dirbti su visu pasauliu iš karto, nes pastangos išsisklaido ir sunku išmatuoti rezultatą. Pirmiausia turi įsigilinti ir pažinti rinką, su kuria nori dirbti, ir tada į ją nukreipti tikslingus veiksmus“, – BNS sakė E. Brazaitytė.

Bus siekiama pritraukti turistų iš Lenkijos, Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Italijos, Izraelio, tuo metu tikslinės verslo investuotojų rinkos yra Jungtinė Karalystė, Vokietija, Švedija, Norvegija ir Danija.

„Integrity PR“ ir „Blue Oceans PR“ rengs viešinimo kampanijas, bendraus su žiniasklaida, organizuos žurnalistų vizitus, rengs tekstus bei reportažus apie Vilnių.

Konkurso dokumentuose nurodoma, kad Vilnius turėtų būti pristatomas kaip lengvai iš skirtingų pasaulio taškų pasiekiamas miestas, jame galima greitai įkurti verslą, miestas yra švarus ir žalias, saugus, svetingas, tinkamas kūrybai ir naujų idėjų įgyvendinimui, jame daug veiklos visais metų laikais.

Pasak E. Brazaitytės, 2017-2018 metais tokias viešinimo paslaugas už 85 tūkst. eurų teikė viešųjų ryšių agentūra „PR Service“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų