Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius BNS teigė, kad konkursas skelbiamas antrą kartą, nes pirmąjį kartą jo dalyviai pasiūlė per dideles kainas, ir konkursas buvo paskelbtas neįvykusiu. Šį kartą, anot vicemero, tikimasi sulaukti mažesnių.
Konkurso laimėtojas turės atlikti išsamią Vilniaus susisiekimo sistemos esamos būklės analizę ir nurodyti transporto ir keleivių srautų tendencijas ne mažiau nei 30-čiai metų, koreguojant dabartinį visuomeninio transporto tinklą.
Taip pat turės būti įvertintas naujos transporto rūšies įvedimas ir ir investicijų poreikis, rekomenduoti finansavimo modeliai ir nustatytos atsiperkamumo galimybės.
Pasiūlymų dalyvauti konkurse laukiama iki spalio 19 dienos, pranešė „Valstybės žinios“.
Anksčiau skelbtame konkurse dalyvavo visame pasaulyje veikianti Prancūzijos miesto ir geležinkelių transporto infrastruktūros paslaugų bendrovė „Systra“, bendrovė Vilniaus architektūros studija ir jungtinis konsorciumas, kuriame buvo Vilniaus Gedimino technikos universiteto Teritorijų planavimo mokslo institutas, Vilniaus savivaldybės įmonė „Vilniaus planas“ ir bendrovės „Urbanistika“ bei ASL.
Sostinėje anksčiau buvo svarstoma galimybė įrengti tramvajaus liniją nuo Santariškių iki geležinkelio stoties arba maždaug šešių kilometrų ilgio metro liniją tarp Viršuliškių bei miesto centro. Vėliau metro ilgį buvo siūloma išplėsti iki 20, o paskui – iki 30 kilometrų.
Vilniaus viešojo transporto specialiojo plano parengimui skirta 850 tūkst. litų iš Europos Sąjungos iš Regioninės plėtros programos.