Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2014 03 25

Vis daugiau prancūzų renkasi savaitgalio keliones į Vilnių

Kovo 20–23 dienomis Vilniaus miesto turizmo galimybės buvo pristatytos Paryžiuje vykusioje Pasaulinėje turizmo parodoje „Salon Mondial du Tourisme 2014“.
Pilies g. Vilniuje ankstyvą rytą
Pilies g. Vilniuje ankstyvą rytą / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Keli parodos lankytojai laimėjo kelionę į Vilnių oro linijų kompanijos „Air Lituanica“ lėktuvu bei nakvynę naujame viešbutyje Vilniuje „Campanile“.  Pagrindinį prizą papildė ir Vilniaus miesto kortelės, kurias laimėtojams dovanojo Vilniaus turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras. 

Parodos lankytojų susidomėjimas Vilniumi ypač išaugo dėl padidėjusių miesto pasiekiamumo galimybių – aviakompanijos „Air Lituanica“ pradėtų skrydžių iš Paryžiaus Charles de Gaulle oro uosto.  Nauji tiesioginiai skrydžiai paskatino prancūzų turistus rinktis savaitgalio keliones į Vilnių. 

„Salon Mondial du Tourisme 2014“ yra viena didžiausių Prancūzijoje vykstančių turizmo parodų, kasmet sulaukianti didelio turizmo specialistų ir lankytojų dėmesio. Preliminariais duomenimis, šiemet parodoje apsilankė beveik 112 tūkst. lankytojų, daugiau nei 5 tūkst. žiniasklaidos atstovų ir turizmo verslo profesionalų. 

Vilniaus stendas sulaukė ypatingai daug dėmesio – jame apsilankiusi Prancūzijos turizmo ministrė Sylvie Pinel domėjosi turizmo sektoriaus naujovėmis, pabrėžė Lietuvos dalyvavimo įvairiuose turizmui skirtuose renginiuose Prancūzijoje svarbą. 

Lietuvos Respublikos ambasadorė Paryžiuje Jolanta Balčiūnienė džiaugėsi, kad pirmininkavimo ES Tarybai metu nuosekliai vykdytas Lietuvos populiarinimo darbas tęsiamas ir toliau, to puikus įrodymas – Vilniaus miesto dalyvavimas svarbiausioje turizmo parodoje Prancūzijoje. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos