2016 03 01

Visuomenininkai planuoja rinkti parašus dėl alkoholio ribojimo

Grupė visuomenininkų sieks Seimui pateikti Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, kurios ribotų alkoholinių gėrimų pardavimą ir reklamą.
Alkoholis
Alkoholis / „Scanpix“/„Picture-Alliance“ nuotr.

Iniciatyvinė grupė, pasivadinusi „Už blaivią“, savo siūlymą antradienį pristatys Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK), kuri turi išduoti parašų rinkimo lapus. Kad projektas būtų pateiktas Seimui, iniciatoriai per du mėnesius turi surinkti ne mažiau kaip 50 tūkst. idėją remiančių piliečių parašų.

„Siūlomos mokslu pagrįstos priemonės, kurios tikrai veikia – alkoholio reklamos draudimas, specializuotos parduotuvės, taip pat amžiaus, nuo kada galima legaliai įsigyti ir vartoti alkoholį, pakėlimas. Mes siūlome nuo 20-ties metų, nes dabar ir mokykloje kas yra šimtadieniai – nusigėrimo, kai geria kartu pilnamečiai ir nepilnamečiai, šventės“, – BNS sakė grupės koordinatorius Juozas Dapšauskas.

Iniciatoriai praneša, kad prašymą registruoti iniciatyvinę grupę pasirašė Lietuvos sveikatos mokslų universiteto profesorius Aurelijus Veryga, alpinistas Vladas Vitkauskas, dirigentas ir muzikos pedagogas Donatas Katkus, vyskupas emeritas Sigitas Tamkevičius, pasipriešinimo kovų dalyvė Nijolė Sadūnaitė, muzikos autoriai bei atlikėjai – Saulius Urbonavičius (Samas), Rosita Čivilytė, Donatas Montvydas, filosofas Krescencijus Stoškus.

Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, Lietuva patenka į daugiausia   alkoholio  suvartojančių Europos šalių trejetuką. Apie būtinybę riboti jo vartojimą imta garsiau kalbėti po Lietuvą sukrėtusių nusikaltimų, kuriuos įvykdė girtaujantys asmenys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis