2019 05 08

VPAI kandidatų abėcėlė: Saulius Skvernelis

Vilniaus politikos analizės instituto (VPAI) ekspertai išanalizavo kandidatams į prezidentus rinkėjų priskiriamas savybes (įvaizdį) ir jų rinkėjų sociodemografinius ypatumus ir pagal tai sudarė kandidatų portretus, kuriuos savo skelbs abėcėlės tvarka.
Saulius Skvernelis susitiko su mokyklų vadovais
Saulius Skvernelis susitiko su mokyklų vadovais / Mariaus Vizbaro / 15min nuotr.

Septintasis – Saulius Skvernelis

Kandidatas į prezidentus Saulius Skvernelis rinkėjų matomas kaip ryžtingas, geras lyderis, atstovaujantis elitui ir lietuviškas vertybes ginantis kandidatas. Rečiausiai kandidatui priskiriamos savybės – patrauklumas, prorusiškumas, gebėjimas vienyti.

VPAI nuotr./Kandidatų abėcėlė. Saulius Skvernelis
VPAI nuotr./Kandidatų abėcėlė. Saulius Skvernelis

Sauliaus Skvernelio elektoratas ne miestuose:

Lyginant su pagrindiniais konkurentais, I.Šimonyte ir G.Nausėda, kurie turi labai stiprią elektorato paramą didžiuosiuose miestuose, Saulius Skvernelis gali tikėtis didesnės kaimo rinkėjų (vietovių iki 2 tūkst. gyventojų) paramos. Už Skvernelį dažniau ketina balsuoti vyresni nei 50 metų respondentai ir respondentai, kurių vieno šeimos nario pajamos vidutiniškai mažesnės nei G.Nausėdos ir I.Šimonytės rinkėjų.

Sauliaus Skvernelio rinkėjų antrasis pasirinkimas:

Sauliui Skverneliui pasitraukus iš rinkimų kovos, jo elektoratas dosniausiai paremtų jo pagrindinius konkurentus: G.Nausėdą – 35 proc., I.Šimonytę – 20 proc., A.Juozaitį – 11 proc.

Vilniaus politikos analizės instituto užsakymu „Baltijos tyrimai“ vasario 15 – 25 d. atliko reprezentatyvią 18 m. ir vyresnių Lietuvos gyventojų apklausą. Viso apklausti 1035 respondentai.

Vilniaus politikos analizės instituto feisbuko puslapį galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis