2019 04 29

VPAI kandidatų abėcėlė: Vytenis Povilas Andriukaitis

Vilniaus politikos analizės instituto (VPAI) ekspertai išanalizavo kandidatams į prezidentus rinkėjų priskiriamas savybes (įvaizdį) ir jų rinkėjų socio-demografinius ypatumus ir pagal tai sudarė kandidatų portretus, kuriuos savo skelbs abėcėlės tvarka.
Vytenis Andriukaitis
Vytenis Andriukaitis / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Pirmasis – Vytenis Povilas Andriukaitis

Dažniausiai Vyteniui Povilui Andriukaičiui žmonių priskiriamos savybės – užsienio politikos išmanymas, profesionalumas ir europinė orientacija. Rečiausiai kandidatui priskiriamos savybės – patrauklumas, geros lyderystės ir gebėjimo vienyti savybės.

VPAI nuotr./Kandidatų abėcėlė. Vytenis Povilas Andriukaitis
VPAI nuotr./Kandidatų abėcėlė. Vytenis Povilas Andriukaitis

V.P.Andriukaičio rinkėjų savybės:

Pagrindinis V.P.Andriukaičio elektoratas – vyresni nei 50 metų respondentai, vienam šeimos nariui 300–600 EUR gaunantys respondentai. Šio kandidato rinkėjai, lyginant su kitų kandidatų elektoratu, gerai išmano politikos klausimus. Jie vidutiniškai dažniau nei likusių kandidatų elektoratas domisi politika, gerai vertina savo politikos išmanymą bei geba atsakyti į kontrolinius klausimus politikos tema.

V.P.Andriukaičio elektorato antrasis pasirinkimas:

Jei neturėtų galimybės balsuoti už Andriukaitį, šio kandidato rinkėjai beveik lygiomis (23-25%) dalimis balsuotų už Valentiną Mazuronį, Arvydą Juozaitį ir Gitaną Nausėdą. Kitiems dviem rinkiminių reitingų lyderiams Sauliui Skverneliui ir Ingridai Šimonytei tektų, atitinkamai, 15,9% ir 5,6% Andriukaičio elektorato balsų.

Vilniaus politikos analizės instituto užsakymu „Baltijos tyrimai“ vasario 15 – 25 d. atliko reprezentatyvią 18 m. ir vyresnių Lietuvos gyventojų apklausą. Viso apklausti 1035 respondentai.

Vilniaus politikos analizės instituto feisbuko puslapį galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis