Tarnybos rekomendacija yra skelbiama VPT puslapyje.
Šios sutarties vertė yra 9,46 mln. eurų.
BNS rašo, kad, anot tarnybos, direkcija jau po sutarties pasirašymo sutarties vykdymą apibrėžė kitomis sąlygomis nei pradinėje sutartyje ir tokiu būdu faktiškai pakeitė sutartį, atlikdama esminį pakeitimą.
Sutartis dėl nuolat potvynių užliejamame kelyje Šilutė–Rusnė estakados statybų pasirašyta 2017-ųjų gruodį.
LAKD direktorius Vitalijus Andrejevas penktadienį 15min pateiktame komentare dėl VPT rekomendacijos sakė, kad VPT išdėstė savo pastabas dėl Rusnės estakados statybos sutarties.
„Lietuvos automobilių kelių direkcija atkreipia dėmesį, kad rekomendacijoje minimas protokolas nėra sutarties papildymas, jis skirtas užfiksuoti faktines aplinkybes ir nesuteikia jokių papildomų teisių rangovui ir pareigų direkcijai“, – teigė jis.
Anot jo, protokole aptartas kelio rekonstravimo darbų vykdymas objekte esant keliems rangovams, t.y. darbų eiliškumas, atsakomybių ribos ir bendradarbiavimo principai tarp trijų šalių.
Komentare aiškinama, kad VPT vertinimo išvadose nurodo vadovautis sutarties punktu, kurio pritaikymas šioje konkrečioje situacijoje negalimas dėl statybos darbų technologinio proceso: „Svarbu pažymėti tai, kad VPT pretenzijų dėl viešojo pirkimo neturi, o jų pasiūlymai dėl sutarties nutraukimo tėra rekomendacinio pobūdžio.“
„LAKD ir toliau vykdys Rusnės estakados statybos ir su tuo susijusios infrastruktūros darbus. LAKD vadovaujasi sutartimi, kuri yra teisėta ir kurios punktai leidžia toliau įgyvendinti sutartį“, – aiškino jis.
Anot jo, Rusnės gyventojai estakados laukė dešimtmečius, o šio projekto sustabdymas sužlugdytų teisėtus jų lūkesčius, tuo labiau kad projektas jau praktiškai baigtas. Anot jo, projekto sustabdymas pažeistų viešąjį interesą, tai reiškia, kad Rusnės gyventojai estakados lauktų iki 2020 m. pavasario.