2022 01 05

VRK pripažįsta klaidą ir skelbs kandidatų privačių interesų deklaracijų duomenis

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) pripažįsta suklydusi, kad nusprendė neviešinti dalies rinkimuose kandidatuojančių asmenų duomenų ir perkėlė juos į elektroninių paslaugų portalą „Rinkėjo puslapis“. VRK skelbia, kad kandidatų VRK teiktos privačių interesų deklaracijos bus pasiekiamos www.vrk.lt svetainėje artimiausiu metu.
Vyriausioji rinkimų komisija
Vyriausioji rinkimų komisija / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

2022 m. sausio 1 d. įsigaliojusios Lietuvos Respublikos Seimo, Prezidento, Savivaldybių tarybų rinkimų ir rinkimų į Europos Parlamentą įstatymų redakcijos, numatė naujus asmens duomenų apsaugos reikalavimus Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) svetainėje skelbiamiems kandidatų duomenims, rašoma VRK pranešime spaudai.

Vadovaujantis naujais asmens duomenų apsaugos reikalavimais, dalis kandidatų pareiškinių dokumentų duomenų buvo perkelti į elektroninių paslaugų portalą „Rinkėjo puslapis“.

„Nuoširdžiai apgailestaujame, kad kandidatų duomenų perkėlimas visuomenei ir žiniasklaidai sukėlė nepatogumų. Pabrėžtina, kad duomenys nėra panaikinti, tiesiog dalis duomenų neviešinama. Tačiau suprantant, kad viešojo asmens statusas reikalauja iš kandidatų papildomų įpareigojimų, kurie netaikomi kitiems piliečiams, bei gerbdami visuomenės teisę žinoti, kandidatų privačių interesų deklaracijų duomenys bus skelbiami VRK interneto svetainėje, palaipsniui juos perkeliant į „Rinkėjo puslapį“, – teigė VRK pirmininkė Jolanta Petkevičienė.

Kandidatų VRK teiktos privačių interesų deklaracijos bus pasiekiamos www.vrk.lt svetainėje artimiausiu metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis