Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 01 10

VRM pradės naują informacinę kampaniją apie pasirengimą branduolinei avarijai, karui

Vidaus reikalų ministerija (VRM) antradienį Vilniuje pristatys naują informacinę kampaniją apie gyventojų ir valstybės institucijų pasirengimą galimai branduolinei avarijai, karinėms grėsmėms bei kitoms nelaimėms.
Pratybos dėl galimos Astravo A.E. avarijos
Pratybos dėl galimos Astravo A.E. avarijos / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Informacinės kampanijos „Esame komanda – turime planą“ pristatymas vyks priedangos vietoje M.K.Čiurlionio menų mokykloje.

„Pagrindinis plataus masto informacinės kampanijos tikslas – didinti gyventojų informuotumą civilinės saugos srityje, gerinti gyventojų pasirengimą galimoms grėsmėms, skatinti savisaugos kultūros augimą“, – teigiama VRM pranešime.

Ministerijos teigimu, naujausias sociologinis tyrimas atskleidė, kad Lietuvos gyventojai nėra pasirengę galimoms nelaimėms: tik penktadalis yra suruošę išvykimo krepšį, o dešimtadalis turi šeimos planą, kaip elgtis nelaimės metu.

„Laikmetis ir geopolitinė situacija verčia mus visus kitomis akimis pažvelgti į civilinę saugą. Ji, turime pripažinti, per pastaruosius dešimtmečius buvo apleista, nes visos grėsmės atrodė toli nuo mūsų“, – teigia vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė.

„Tačiau šiandien jos yra šalia ar net mūsų kieme. Nereikia gąsdintis, kelti panikos, bet turime būti pasirengę įvairiems scenarijams ir prireikus žinoti aiškų veiksmų planą“, – akcentuoja ministrė.

Vieną informacinę civilinės saugos kampaniją VRM ir Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas vykdė pernai pavasarį. Tuomet departamento pareigūnai su civilinės saugos specialistais planavo mėnesį lankyti vietos bendruomenes, mokyklas, susitikti su seniūnais ir socialiniais darbuotojais, senjorais bei negalią turinčiais žmonėmis, kad patartų, kaip elgtis įvairių ekstremaliųjų situacijų metu, parodytų, kaip susikrauti vadinamąjį išvykimo ar išgyvenimo krepšį, padėtų nustatyti perspėjimo pranešimus mobiliuosiuose telefonuose, atsakytų į rūpimus klausimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos