2014 10 21

VSD įspėja: „Užsienio valstybės stiprina pajėgas skleisti melą Lietuvos žiniasklaidoje“

Valstybės saugumo departamento (VSD) vadovas Gediminas Grina sako, kad pastaruoju metu pastebėjo suaktyvėjusį užsienio valstybių veikimą Lietuvoje. Jis pasireiškia tuo, kad metamos papildomos pajėgos neigiamai viešajai informacijai rinkti ir skleisti žiniasklaidoje.
Gediminas Grina
Gediminas Grina / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Čia yra sudėtinė dalis įvairaus pobūdžio karų. Asmenų psichologinis apdorojimas – tai irgi yra karo elementas. Tą reikia irgi suprasti“, – žurnalistams antradienį sakė G.Grina.

Žurnalistų klausiamas apie VSD veiklą, departamento vadovas sakė, kad grėsmė neatsirado staiga – ji visą laiką buvo, ji tiesiog nebuvo labai aktualizuojama, kadangi žvalgyba, kontržvalgyba paprastai yra į viešumą nekeliami dalykai.

„Visi šie žvalgybiniai karai – tarp valstybių. Čia yra skirtumas tarp žvalgybinių ir teisėsaugos institucijų. Mūsų objektai yra ne asmenys, ne nusikaltėliai, mūsų objektai – valstybės“, – sakė G.Grina.

Mūsų objektai yra ne asmenys, ne nusikaltėliai, mūsų objektai – valstybės, – sakė G.Grina.

Jis teigė, kad VSD „be abejo“ pastebėjo suaktyvėjusį šnipinėjimą.

„Matote, čia toks sąlyginis dalykas – atremti, ar neatremti. Maksimumo niekada nepasieksi, čia yra kompleksas dalykų – žmogiškųjų resursų, finansinių resursų. Čia daug dalykų, kurių negaliu viešai komentuoti“, – paklaustas, ar VSD su dabartiniu finansavimu gali atremti šnipinėjimo atakas.

Žurnalistai VSD vadovui uždavė klausimus po posėdžio Vilniaus miesto apylinkės teisme, kur jis buvo apklaustas liudytoju valstybės paslapties atskleidimu ir piktnaudžiavimu tarnybinėmis pareigomis kaltinamos buvusios prezidentės atstovės spaudai Daivos Ulbinaitės baudžiamoje byloje. VSD vadovo apklausa vyko neviešame posėdyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis