Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 04 30

VTAKT akiratyje – cigarečių dalytuvai

Kelis mėnesius „Iki“ prekybos tinklo parduotuvėse ryškiai nudažyti cigarečių dalytuvai patraukė Valstybinės tabako ir alkoholio kontrolės tarnybos (VTAKT) dėmesį.
Cigaretė
Padidinus akcizo mokestį, cigarečių prekybos apyvarta sumažėjo 50 proc., nelygu cigarečių rūšis ar kaina, todėl negalima sakyti, kad pirkėjai pradėjo rinktis pigesnius rūkalus. / Photos.com nuotr.

Kontrolieriai mano, kad bendrovė "British American Tobacco Lietuva" neleistinai reklamuoja savo produkciją, penktadienį informuoja "Verslo žinios".

Violetinis fonas, šviesos blyksnių, žvaigždžių imitacijos – nederamas tabako gaminių prekybos įrangos apipavidalinimas, mano VTAKT, kovą patikrinusi keletą "Iki" prekybos tinklo parduotuvių "Ikiukas".

Kontrolieriai įvertino, kad naudodama tokią įrangą tabako gaminius platinanti "British American Tobacco Lietuva" pažeidė Tabako kontrolės įstatymo nuostatas dėl reklamos apribojimų: spalvų, žvaigždžių, blyksnių fonas suteikia potencialiam vartotojui teigiamų emocijų, skatina pirkti ir vartoti "British American Tobacco Lietuva" siūlomus produktus – cigaretes "Vogue".

VTAKT vadovas Česlovas Balsys atsisakė ir pakomentuoti įstaigos poziciją.

British American Tobacco" Baltijos šalių regiono vadovas Peteris Halaczas teigia, kad jei būtų nuspręsta, jog spalva yra reklama, tuomet bendrovė vertintų argumentus, kuriais savo sprendimą motyvuotų VTAKT, ir tuomet spręstų, kokie kiti galimi "British American Tobacco Lietuva" veiksmai.

"Pardavinėti cigaretes yra legalu, o jas reikia kur nors sudėti – arba į lentynas, arba į dalytuvus. Tie dalytuvai turi spalvą, jos negali išvengti. Kai pasižiūri į tabako gaminius, jie taip pat turi spalvą. Taip, galima įžvelgti ryšį tarp dalytuvų ir cigarečių pakelių spalvų, tačiau vartotojas niekada to nepamatys, nemanys, kad tai galėtų būti tabako gaminių reklama", – sakė P. Halaczas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?