Trečiadienį Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis pasirašė susitarimą bendradarbiauti formuojant Lietuvos įvaizdį pasaulyje su keturiomis komunikacijos srities asociacijomis: Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA), Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA).
Pasak Vyriausybės, šios asociacijos deleguos po vieną narį į 2020–2030 metų Lietuvos pristatymo strategijos konkurso komisiją, taip pat paskirs po vieną narį į Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą. Ji suburta kaip patariamasis organas Vyriausybės kanceliarijoje.
RSVA tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė teigė, kad ankstesnių Vyriausybių rengtos strategijos „būdavo pasmerktos dūlėti stalčiuose“, nes patys profesionalai jas sukritikuodavo, todėl tikisi, kad šįkart dalyvaujant ekspertams pavyks išvengti nesėkmės.
Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 metų strategija leis tikslingai užtikrinti komunikavimą apie Lietuvą tikslinėse užsienio rinkose ir prisidės prie kryptingo Lietuvos įvaizdžio formavimo bei žinomumo didinimo pasaulyje.
Lietuvos įvaizdžio strategiją numatoma tvirtinti 2020-ųjų pradžioje.