Lėktuvas perkeltas į Alytaus aeroklubo administracijos pastato kiemą – čia orlaivį apžiūrėjo komisija.
Privatus vienvietis orlaivis JAK 55M, kurį pilotavo V.Galvonas, Alytaus aerodrome nukrito penktadienį vakare. Paskutinę birželio savaitę Alytaus aerodrome vyko aukščiausios kategorijos akrobatinio skraidymo pilotų stovykla, skirta pasirengimui Europos ir pasaulio čempionatams. Buvo skraidoma „Extra“ ir „Yak“ lėktuvais. Prieš prasidedant skraidymams Alytuje analogiška stovykla vyko Kaune, o po stovyklos Alytuje turėjo ateiti laikas ir Vilniui.
Lemtingas antrasis skrydis
TV3 „Žinių“ duomenimis, lėktuvas pakilo iš antro karto, pirmąjį – užgeso variklis. Vis dėlto tai su nelaimės priežastimis esą nesusiję. Šaltinių duomenimis, lemtingą vakarą V.Galvonui – tai buvo antrasis skrydis.
15min.lt žiniomis, ore atliekamus V.Galvono triukus stebėjo du instruktoriai – Antanas Marčiukaitis ir Arvydas Kačanauskas.
Sudužo sportinis lėktuvas JAK-55m. Šiuo metu Lietuvoje, šaltinių duomenimis, liko vienintelis tokio tipo orlaivis – Kyviškių aerodrome.
Keliamos kelios versijos, kodėl įvyko nelaimė, įtikinamiausia iš jų – žmogiška klaida. Liudininkų teigimu, atliekant akrobatinį triuką – suktuką, V.Galvonui pritrūko trupučio aukščio.
Kada bus šarvojamas V.Galvonas kol kas neaišku. Pirmiausia laukiama skrodimo rezultatų.
***
Iš Anykščių kilęs V.Galvonas pagal išsilavinimą buvo fizikas. Atkūrus nepriklausomybę jis užsiėmė verslu, buvo bendrovės „Ogmios centras“ prekybos direktorius, „Ogmios Astra“ generalinis direktorius, „Šiaurės miestelis“ direktorius. 2003 metais jis tapo tuometinio prezidento Rolando Pakso patarėju. 2004 metais išrinktas į Seimą, 2013 metais paskirtas finansų viceministru, tačiau kilus įtarimų dėl iš lošimo bendrovės savininko gautos paskolos pernai liepą iš pareigų pasitraukė.
V.Galvonas buvo partijos „Tvarka ir teisingumas“ narys.