„Žmonės“ žurnalas kviečia pakeisti istoriją: „Šiandien yra svarbesnių dalykų nei būti svarbiausiais“

Šį ketvirtadienį pasirodė išskirtinis žurnalo „Žmonės“ numeris – pirmą kartą Lietuvos spaudos istorijoje viršelį puošia tos pačios lyties asmenų šeima ir jų kūdikis. Dvi visuomenėje gerai žinomos moterys sutiko atvirai pasidalinti savo istorija. Vienai savaitei pasikeitė ir „Žmonės“ logotipas ant žurnalo viršelio – čia įprasta „O“ raidė tapo dviem žiedais, simbolizuojančiais dviejų žmonių įsipareigojimą vienas kitam.
Žurnalas „Žmonės“
Žurnalas „Žmonės“

„Didelė dalis visuomenės jau yra emociškai subrendusi tiek dviem mamoms ant žurnalo viršelio, tiek įstatymų leidėjų rankose vis stringančiam partnerystės įteisinimui. Juk pastarasis garantuotų ne ką kitą, o tik krislelį lygybės ir žmogiško orumo. Turbūt niekas kitas taip gerai neapibrėžia partnerystės įstatymo svarbos, kaip šio specialaus numerio viršelio herojų Birutės ir Jūratės orveliškas klausimas: „Jei visi Lietuvos žmonės yra vienodai svarbūs savo šaliai, kodėl turi nevienodas teises?“ – pagrindinę žurnalo temą komentuoja vyriausioji redaktorė Dovilė Lebrikaitė.

Kartu su išskirtiniu numeriu, prasidedant „Pride“ („Pasididžiavimo“) mėnesiui, „Žmonės“ pakvietė Lietuvos verslus prisidėti prie iniciatyvos – parodyti paramą Partnerystės įstatymui.

„Visiems smalsu pamatyti žymių žmonių vestuves ar neseniai gimusį kūdikį, įdomu skaityti naujas meilės istorijas. Tačiau tuo pat metu dalis visuomenės vis dar viešai slepia savo jausmus, negali įteisinti savo santykių ar gauti tokią pačią pagalbą, norėdami susilaukti kūdikio. Visuomenininkai ir žmogaus teisių organizacijos jau kurį laiką drąsiai kalba apie Partnerystės įstatymo būtinybę. „Žmonės“ komanda, 5 metai po mūsų taip pat istorinio, LGBT+ bendruomenę palaikančio numerio, darkart pakvietė prekės ženklus nelikti nuošalyje ir išreikšti savo poziciją: „Šiandien yra svarbesnių dalykų nei būti svarbiausiais“, – apie iniciatyvą sako „Žmonės“ prekės ženklo vadovė Ieva Šakinė Valevičė.

Žurnalo „Žmonės“ reklamos kampanija
Žurnalo „Žmonės“ reklamos kampanija

Iniciatyvos kūrybiniai partneriai – reklamos ir komunikacijos agentūra „Truth“, kuri ir prieš 5 metus sukūrė bei įgyvendino „Žmonės“ kampaniją, palaikančią LGBT+ bendruomenę. Kaip komentavo kūrybininkės Egidija Rasickaitė ir Sabina Zakharchenko – kadaise prekės ženklų ir verslų veiksmai apsiribojo vaivorykštės spalvomis švietusiomis „Facebook“ nuotraukomis, bet šiandien to nebeužtenka.

„Mūsų visuomenė vėluoja, todėl reikalingi tikri, labiau apčiuopiami sprendimai. Taip atsirado platforma taippartnerystei.lt, joje visi verslai ir organizacijos gali viešai pasisakyti už Partnerystės įstatymą. Geras jausmas kurti idėją, kuri prasmingai įtraukia skirtingus Lietuvos prekės ženklus. Šįkart kampanijos esmė – priminti, kad partnerystės klausimas nėra tik LGBT+ žmonių interesas. Čia „už“ sako dideli Lietuvos verslai, jie drąsiai teigia, kad šiandien už jų produktus ar paslaugas yra svarbesnių dalykų – galimybė visiems mylėti lygiomis teisėmis“, – sako kūrybinis duetas.

Žurnalo „Žmonės“ reklamos kampanija
Žurnalo „Žmonės“ reklamos kampanija

Visame pasaulyje birželį minimas „Pride“ („Pasididžiavimo“) mėnuo. Jį minint LGBT+ bendruomenė skirtingose šalyse rengia specialius renginius bei pagerbia judėjimą už LGBT+ teises ir kultūrą.

Birželio 5–8 dienomis Vilniuje vyksta LGBT+ bendruomenės festivalis „Lithuania Pride“, kurį vainikuos šeštadienį vyksiančios eitynės bei nemokamas koncertas Vingio parke.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis