Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 04 24

Žuvies prekyba iš laivelių vis stringa

Klaipėdos valdžia vis neatsisako sumanymo Danės upės pakrantę atverti prekiautojams žuvimi.
Prekyba buvo organizuojama Danės krantinėje.
Praėjusių metų vienos dienos pavyzdys parodė, kad prekyba iš laivo gali pritraukti gausybę pirkėjų. / Ginos Kubiliūtės/15min.lt nuotr.

Kelerius metus puoselėjama idėja niekaip neįsitvirtina – prekyba šviežia iš laivelių vis nepradedama.

Žvejams Danės krantinė buvo atverta dar XIX amžiaus viduryje. Norima sugrąžinti vyravusią tradiciją ir senamiesčiui įkvėpti jūrinės dvasios. Idėjos autoriai primena praėjusių metų birželį, kai per vieną dieną iš laivelio parduota 4,5 tonos žuvies.

Anot idėjos puoselėtojo Mindaugo Rimeikio, žvejus stabdo rinkliavos už laivelių švartavimą prie Danės krantinių. Prašoma ir nustatyti vietas, kur būtų galima vykdyti prekybą. Anot žvejų, vieta tarp Pilies ir Biržos tilto – netinkama, nes ne visi laivai geba praplaukti pro tiltą.

Žvejai prašys Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos leisti prekiauti žuvimi Danės krantinėje nuo buvusios Senosios perkėlos pastato iki Pilies tilto ir nerinkti pinigų už švartavimąsi.

Žuvininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus pavaduotojas Vaclovas Petkus pažymėjo, kad daugelis labai romantizuoja tokią prekybą. „Prekyba šviežia žuvimi tai ne prekyba bulvėmis. Vieną dieną laivai gali išplaukti, kitą ne. Gali neišplaukti ir parą ir ilgiau. Pirkėjai gali pritrūkti konkretumo, kada jie galės nusipirkti žuvies“, - pažymėjo pašnekovas.

„Tai nėra problema – galima pranešti, kuomet tokia žvejyba vyksta, žmonės būtų patenkinti žinodami“, - įsitikinęs Jūrinių ir vidaus vandenų reikalų komisijos narys Vidmantas Plečkaitis.
 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?