2021 08 15

Žuvusio istorinio lėktuvo kūrėjo bendražygis viliasi, kad atsiras norinčių tęsti idėją

Žuvusio istorinio ANBO II lėktuvo kūrėjo bendražygis viliasi, kad visuomenėje atsiras norinčiųjų tęsti jo idėją ir atkurti sudužusį bei kitus Antano Gustaičio lėktuvus.
ANBO II atkūrę Arvydas Šabrinskas ir Rolandas Kalinauskas
ANBO II atkūrę Arvydas Šabrinskas ir Rolandas Kalinauskas / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Rugpjūčio 8 dieną Latvijoje nukritus atkurtam istoriniam A.Gustaičio ANBO II lėktuvui, žuvo jo savininkas Arvydas Šabrinskas, kartu su juo skridęs Valdas Černius buvo sužeistas.

Vienas iš lėktuvo kūrėjų Rolandas Kalinauskas viliasi, kad tai netaps šios iniciatyvos pabaiga.

„Nutiko tai, kad jis buvo tos idėjos vadas, sponsorius, žmogus degė ta idėja ir pats skraidė. Dabar jis žuvo – jo buvo daromas ir kitas lėktuvas, šitas sudaužytas: praktiškai ta idėja numirs“, – BNS šią savaitę sakė R.Kalinauskas.

„Būtų gražu pagalvoti visuomenei apie atstatymą ir jo garbei, ir Lietuvos garbei to lėktuvo, kadangi tai istorijos gabalėlis“, – kalbėjo jis.

Pats R.Kalinauskas sakė anksčiau manęs, kad atsitrauks nuo šios idėjos, nes tai reikalauja labai daug jėgų, tačiau dabar svarsto, jog visuomenėje užgimus tokiai iniciatyvai, veikiausiai prie jos prisidėtų.

Legendinis tarpukario ANBO II lėktuvas buvo atkurtas prieš keletą metų grupės entuziastų, jo atkūrimą finansavo A.Šabrinskas.

Aviacijos inžinierius, lakūnas, brigados generolas A.Gustaitis tarpukariu sukūrė iš viso devynių tipų lėktuvus pavadinimu ANBO – tai „Antanas Nori Būti Ore“ akronimas.

Jie plačiai naudoti karo aviacijoje lakūnams mokyti ir žvalgybinėms užduotims atlikti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis