Artėjant mokslo metams – apsipirkimo bumas

Iki Rugsėjo 1-osios likus vos daugiau kaip savaitei daugelį šeimų jau įsuko pasiruošimo naujiems mokslo metams rūpesčiai. Tačiau šie rūpesčiai gali būti visai malonūs, ypač kai yra galimybė visas mokyklai reikalingas prekes įsigyti vienoje vietoje, nesiblaškant, rinktis iš gausaus asortimento ir dar pasinaudoti didelėmis nuolaidomis.
Ruošiantis rugsėjo 1-ajai
Ruošiantis rugsėjo 1-ajai / „Maxima“ nuotr.

Daugelis šeimų jau įprato, kad vasarai artėjant į pabaigą, prekybos tinklas „Maxima“ kviečia į Mokyklinę mugę – šie metai ne išimtis. Mokyklinė mugė „Maxima“ parduotuvėse pradėjo šurmuliuoti rugpjūčio 9-ąją ir truks iki rugsėjo 5 dienos. Pirkėjai gali rinktis net iš 1500 mokyklinių prekių asortimento, be to, jis nuolat papildomas naujovėmis. Kiekvieną savaitę vienoms ar kitoms prekių grupėms taikomos nuolaidos – pavyzdžiui, šią savaitę kuprinėms suteikiam 30 proc., o visiems viršutiniams drabužiams 40 proc. nuolaida.

Kaip teigė MAXIMA LT, UAB Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Norbertas Žioba, mokyklinės prekės perkamos dažniausiai vadovaujantis mados tendencijomis. Pasak jo, populiaru viskas, kas madinga – kanceliarinės prekės su animacinių filmukų herojais, ryškūs, spalvingi daiktai. „Pastebime, kad pirkėjai ieško natūralumo, kokybės, stilingų daiktų. Tad, atsižvelgdami į klientų poreikius, sekame pasaulines tendencijas, mokyklines madas ir atsivežame garsiais prekių ženklais pažymėtų mokyklinių prekių, kasmet pasiūlome naujienų. O geriausią kainą ir kokybę užtikrina mūsų privačiais prekės ženklais pažymėtos mokyklinės prekės“, – teigė jis.

Nuo Mokyklinės mugės pradžios daugiausia nupirkta tokių kanceliarinių prekių kaip sąsiuviniai, penalai, užrašų knygelės, aplankalai, skaičiuotuvai, braižymo įrankiai.

Kaip pastebi prekybininkai, nors dalis šeimų mokyklinius reikmenis perka iš anksto – jau rugpjūčio pradžioje ar viduryje – nemažai yra ir tokių, kurie pirmiausia jas atidžiai apžiūri, išsirenka, kas labiausiai patinka, ir palaukia nuolaidų. Itin didelio pirkimo bumo sulaukiama likus maždaug savaitei iki rugsėjo 1-osios, tačiau aktyviai tebeperkama ir pirmosiomis rudens savaitėmis, kai mokytojai patikslina, kokių priemonių vaikams prireiks.

Įprasta, kad pasiruošimas mokyklai labiausiai patuština būsimus pirmokėlius auginančių tėvų pinigines, nes vyresni vaikai dalį daiktų būna išsaugoję nuo ankstesnių metų. Tačiau net ir prireikus įsigyti visą mokyklinių reikmenų rinkinį, „Maxima“ suteikia lanksčias galimybes – galima rasti ir pigesnių, ir brangesnių prekių – taigi liks patenkinti skirtingas pajamas gaunantys pirkėjai. Pavyzdžiui, kuprinę galima įsigyti ir už 20 litų, ir kainuojančią per 150 Lt.  

Daugeliui vaikų priešmokyklinis apsipirkimas tampa savotiška pramoga, ypač tada, kai tėvai suteikia galimybę jiems patiems išsirinkti patinkančias prekes. Ir berniukai, ir mergaitės parduotuvių lentynose gali rasti mokyklinių priemonių su mėgstamais filmų herojais, ryškiaspalvių reikmenų. „Maxima“ šiemet pristato „Primo“, „Gola“, „I-Style Originals“, „Route 66“, „South Park“ ženklais pažymėtų prekių. Siūlomas ir platus prekinių ženklų „Steadler“ ir BIC prekių asortimentas. Be to, artėjant 2013 metų Europos krepšinio čempionatui, pristatoma prekių linija „I Feel Basketball“ – krepšinio sirgaliai gali įsigyti šio čempionato atributika pažymėtų kuprinių, penalų, sąsiuvinių. Dar viena įdomi naujiena – 3D sąsiuviniai: technologijų pagalba ant sąsiuvinio viršelio nupiešti vaizdai atgyja – pavaizduoti paukščiai pradeda skraidyti, čiulbėti ir pan.

Tėveliai kartu su vaikais Mokyklinėje mugėje gali susirinkti ne tik visą smulkiųjų mokyklinių reikmenų krepšelį, bet įsigyti ir vaiko kambariui skirtų mokyklinių baldų, kuprinę, atnaujinti vaiko garderobą.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos