„Sveikintina, kad mokinių tėveliai labiau rūpinasi savo atžalomis nei siekia vien sutaupyti. Tai rodo stiprios vakarietiškos visuomenės požymius. Žinoma, prekių kainos taip pat atlieka svarbų vaidmenį, bet kokybiška prekė negali būti pati pigiausia. Tėveliai, matyt, patys paskaičiuoja, kad mokyklinio krepšelio kaina nuo to neišauga dvigubai, o rezultatas vienareikšmis – jų vaiką supa saugios ir sveikatai nekenksmingos bei kokybiškos mokyklinės priemonės“, – sako biuro reikmenų ir mokyklinių prekių tinklo „Officeday“ rinkodaros vadovė Aušra Kazanavičienė.
Pasak A. Kazanavičienės, patikimų ir kokybiškų mokyklinių prekių galima rasti įvairiose prekybos vietose, tiesa, specializuotose mokyklinių reikmenų parduotuvėse jų yra daugiausia.
„Natūralu, kad siauresnėse srityse dirbančios bendrovės geriau supranta savo prekes, nes tai yra pagrindinė jų veikla, kitaip nei platų asortimentą siūlantys prekybininkai. Specializuodamiesi mokyklinių prekių srityje visada stengiamės analizuoti ne tik tėvelių kiekybinius poreikius pagal prekę, bet ir pasiūlyti įvairius kokybe išsiskiriančius variantus bei paaiškinti kuo jie skiriasi“, – sako rinkodaros vadovė.
Birželio 18–30 dienomis buvo apklausta 500 Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio gyventojų, turinčių mokyklinio amžiaus vaikų. Paaiškėjo, kad 70 proc. apklausos dalyvių pirmenybę teikia mokyklinių prekių patikimumui ir kokybei, 56 proc. – mažesnei jų kainai arba ženkliai nuolaidai, o 38 proc. – atsižvelgia į paties vaiko pasirinkimą.